יום שני, 24 בנובמבר 2014

סדרה חדשה: אוצר האי המקולל


אוצר האי המקולל 
The Curse of Oak Island  

סדרה חדשה וסוחפת, "אוצר האי המקולל" (שכבר חודשה לעונה שניה), המלווה בששה פרקים מותחים את מעללי האחים ריק ומארטי לאגינה, שיוצאים להרפתקאת חייהם - לגלות את האוצר המסתורי החבוי למעלה מ-200 שנה באי אוק אשר בנובה סקוטיה, קנדה. האם יצליחו האחים היכן שכל קודמיהם נכשלו? לפי אגדה עתיקה, על שבעה אנשים למות בטרם ייחשף סוד האוצר באי אוק. נכון להיום, מספר הקורבנות עומד על שש...

בשנת 1795, גילו שלושה נערים בור מוזר מעשה ידי-אדם, באי הקטן והמיוער אוק, סמוך לחופי נובה סקוטיה שבקנדה. היו אלו דמדומי תקופת מסעות הפיראטים הגדולים, והשמועה פשטה כי בבור טמון אוצר יקר-ערך. התגלית של הנערים גרמה לתחילתו של מבצע "חפש את המטמון" שנמשך למעשה כבר למעלה מ-200 שנה, שעלה מיליוני דולרים, ובין המשתתפים בו במהלך השנים, ניתן למנות דמויות מפורסמות כמו השחקנים ג'ון וויין וארול פלין, ואף נשיא ארה"ב לשעבר, פרנקלין דלאנו רוזוולט.

אז מה באמת טמון באי אוק? האם זה אכן אוצר פיראטי עתיר זהב? שריד מימי התנ"ך דוגמת ארון הברית? איש אינו יודע את התשובה, וכל מי שניסה לגלות אותה נתקל בבעיה בלתי צפויה – מלכודות! מישהו עמל וטרח על-מנת להסתיר את מה שחבוי באי; מרגע שמתחילים לחפור לעומק מספר מטרים, מי ים מלוחים מכמה ערוצים חבויים, מעשה ידי-אדם, מציפים את הבור.

בשנים האחרונות החיפוש אחר המטמון נותר רדום, אך כעת, צמד אחים ממישיגן, ריק ומארטי לאגינה, קנו את מרבית שטח האי וחידשו את מאמצי החיפוש אחר האוצר האגדי.   מאז שהיו קטנים, האי אוק היווה מקור משיכה קסום עבור צמד האחים. ממומן ע"י אחיו מארט, ריק עומד כעת בראש ההרפתקאה הגדולה של חייו. האם מזלם יהיה שונה מזה של כל החוקרים ומחפשים לפניהם, שתרו אחר אותו אוצר – וכשלו? האחים לאגינה מתעקשים כי מטרתם העיקרית היא ליהנות ממבצע החיפוש אחר המטמון, ואם המשימה תגרום לקרע ביניהם, הם ירפו מהחיפוש. אך מן המפורסמות הוא שמחפשי אוצרות באי אוק נוטים להיות טיפוסים אובססיביים.

אנשים רבים בעבר ניסו למצוא את האוצר המסתורי באי אוק, רק כדי לגלות שזו משימה כמעט בלתי-אפשרית, שהותירה אותם שבורים פיזית ונפשית. לפי אגדה עתיקה ומבשרת רעות, על שבעה אנשים למות בטרם ייחשף סוד האוצר הקבור באי אוק, נכון להיום, מספר הקורבנות עומד על שש. והאחים לאגינה מודעים לכך...


אוצר האי המקולל - ימי רביעי בשעה 22:10 החל מה-10 בדצמבר, שידור נוסף למחרת ב-18:00, וימי ראשון ב-20:30

7 תגובות:

  1. היי
    אני רוצה לראות את הסדרה הזו
    ואני מבין שאתם לא משדרים אותה יותר (יש לי HOT)
    ורציתי לדעת אם אתם יכולים לעזור לי לצפות בסדרה הזו
    בתודה מראש
    אסף

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך...
      הסדרה הכי מסתורית ומעניינת שראיתי עד עכשיו.
      איפה אפשר לצפות בה?

      מחק
    2. ערוץ ההסטוריה יום א עןנה רביעית.מעניין מאד

      מחק
    3. או שתשארו סקרנים או תעברו yes כמוני.

      מחק
  2. את הסידרה אני רואה כל יום רביעי ביס

    השבמחק
  3. את הסידרה אני רואה כל יום רביעי ביס

    השבמחק
  4. אני עוקב בדבקות אחרי הסדרה לא מפספס מדהים מחכה לסוף אים יתגלה המתמון

    השבמחק