יום חמישי, 25 ביוני 2015

היקום: סודות העבר נפתרים - עונה 2

עונה חדשה בכורה בערוץ!
היקום: סודות העבר נפתרים - 
The Universe: Ancient Mysteries Solved - Season 2


העולם שלנו שזור כולו תעלומות עתיקות, אפופות בצילו של הזמן; האם ניתן לפענח אותן כיום, על-ידי התבוננות מעמיקה בגרמי השמיים? ייתכן שהאמת נמצאת אי-שם למעלה, חבויה בכוכבים, במקום לו אנו קוראים "היקום".

עונה שנייה לסדרה המרתקת "היקום: תעלומות עתיקות", הבוחנת לעומק את את מיטב התעלומות המסתוריות של העולם העתיק, ההיסטוריה והאמונות שעיצבו את האופן בו אונו רואים וחווים כיום את היקום שלנו. יוצרי הסדרה מעלים בכל פרק לדיון סוגיות מדעיות והיסטוריות כבדות משקל, מנסים לנפץ מיתוסים מוכרים ומציעים חלופות להסברים המקובלים כיום על תולדות היקום. 

בעונה החדשה, נבחן בין השאר את השימוש המפתיע שעשו קיסרי האימפריה הרומית בתכונות הפיזיקליות של השמש, לקידום מטרותיהם הפוליטיות והאישיות, נחקור בין אסטרולוגיה והקשר האפשרי שבין תנועת גרמי השמיים: השמש, הריח וכוכבי לכת - ליכולת שלנו לחזות את העתיד, ואף נעסוק באמונה של אבות-אבותינו, לפיה קיומן של תופעות אסטרונומיות מסוימות מבשרות על אסון ממשמש ובא בכדור הארץ - רעב, מגיפה או מלחמה.

הסדרה "היקום: תעלומות עתיקות" מנסה לפתור את החידות הגדולות של העולם העתיק, באמצעות שימוש במומחים ובטכנולוגיית ה-CGI המשוכללת המוכרים לנו מסדרת האם "היקום", כדי לגלות כיצד העבר שלנו קשור להיסטוריה של היקום.
היקום: סודות העבר נפתרים - עונה 2 - ימי רביעי בשעה 21:20, החל מה-15 ביולי, שידור נוסף למחרת בשעה 18:00, וימי שישי ב-20:45

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה