יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

ענתיקות על הדרך - עונה שמינית

ענתיקות על הדרך - עונה שמינית
 American Pickers Season 8 


מייק וולף ופרנק פריץ, ממשיכים לחרוש את ארה"ב לאורכה ולרוחבה במלוא המרץ, בחיפוש אחר המציאה הנדירה הבאה, בפרקים חדשים של סדרת הלהיט הוותיקה והאהובה.
מייק וולף ופרנק פריץ ניחנו בטביעת עין לסוגים שונים של חפצים, וכל אחד אף מרוויח את מלוא הסכום של התוצרת שהוא מצליח למצוא ולמכור - מה שמכניס מימד של תחרותיות ליחסים ביניהם - כל אחד מהם מעוניין לחשוף תגלית שערכה יהיה גבוה יותר מזה שיחשוף חברו. ההיסטוריה של החפץ, מקורו, הרקע שלו, ערכו והתפקיד שהוא מילא בתרבות האמריקנית, מוצגים ע"י צמד המגישים, מוכר החפץ או מומחים ספציפיים לאותם חפצים, שיתבקשו לאמת את האותנטיות שלהם. במהלך תהליך החיפוש אחר חפצים עתיקים ויקרי ערך, פרנק ומייק אף חושפים ועובדות מפתיעות על ההיסטוריה האמריקנית.
בין עלילות הפרקים החדשים של "ענתיקות על הדרך": 
פרנק ומייק מוכרים מגבר ישן וגיטרת וינטאג' לסולן להקת ה"בלאק קיז", דן אאורבך, אספן רציני של פריטי וינטאג' מוסיקליים, אך הציוד סובל מבלאי וזקוק לשיפוץ רציני; כשהשניים מגיעים במסעותיהם ללואיזיאנה, הם מסתבכים בנסיון לסגור עסקה עם אספן קעקועים ונעזרים בדניאלה, שמסייעת להם במלאכת המו"מ; בטקסס, הצמד נדהם לגלות אוסף פריטי ענתיקות שמשתרע על פני 19 בניינים; בקליפורניה, הם חושפים אוצר פריטים סודי הקשור לסרט "מלחמת הכוכבים". כמו כן, באחד הפרקים, פרנק ומייק עורכים ביניהם התערבות גורלית, שעלולה לעלות לפרנק בזקנו...
ענתיקות על הדרך - פרקים חדשים - ימי שני ב-21:20, החל מה-7 בספטמבר
שידור נוסף למחרת בשעה 23:00 ובימי רביעי ב-18:00

3 תגובות:

  1. יש התמקחויות על גובה המחיר אך לא רואים אף פעם שכסף עובר מיד ליד

    השבמחק
  2. סדרה מצוינת וממכרת. חבל שלא מחזירים את העונות הראשונות מהתחלה למי שנחשף לסדרה רק לאחרונה

    השבמחק
  3. מי זו דניאל מה תפקידה?

    השבמחק