יום רביעי, 29 ביולי 2015

אנשי הביצות - עונה 6

עונה חדשה! 
 אנשי הביצות
 Swamp People - Season 6


הסדרה, שהיא גירסת העולם האמיתי של "גברים במלכודת" חוזרת לעונה שישית. הפעם האתגרים גדולים יותר, התנינים מסוכנים יותר והמתחרים נחושים מתמיד לצוד את שללם: הצפייה מומלצת לבעלי קיבה חזקה! 
משהו מוזר משבש את החיים בביצות של לואיזיאנה. אף אחד לא ממש יודע את הסיבה, אך במהלך השנה האחרונה, כמות עצומה של תנינים ענקיים נצפו אורבים בפינות החשוכות ביותר של הביצה. גדולים ומאיימים מאי-פעם, זה רק עניין של זמן עד שטורפים אלו יקפדו את חייו של מישהו – מה שגורם לדאגה רבה בקרב התושבים המקומיים, ולמוכנות יתר בקרב "אנשי הביצות". 
במטרה להילחם באיום החדש, קניין מקומי מציע פרס של 10,000 דולרים לצוות שיצליח ללכוד את התנין הגדול ביותר, מה שרק מגביר את המוטיבציה של "אנשי הביצות", שנחושים להגן על חיי הקהילה שלהם בכל מחיר, כשהפעם יש אפשרות לזכות בבונוס כספי נאה שיסייע להם לפרנס את בני משפחותיהם. 
אך בנוסף לתנינים, אויב נוסף שמקשה את החיים על "אנשי הביצות", הוא מזג האקלים. סופות גשמים רבות-עוצמה, גורמות לעלייה במפלס המים בביצות – מה שמקשה עוד יותר על איתור הזוחלים המסוכנים והאכזריים, שיכולים כעת להסתתר בקלות רבה יותר, ונעים לאזורים כמעט בלתי-נגישים לאדם, במטרה למצוא טרף חדש. "אנשי הביצות" מוכרחים כעת לחשוב על אסטרטגיות נועזות ואמיצות מתמיד כדי לצוד את התנינים המאיימים.  
בפינה המרוחקת ביותר בארה"ב, שוכנת הביצה הגדולה במדינה; תנינים ונחשים אורבים בכל מקום בלואיזיאנה, ארץ הקאג'ונים (Cajuns): צאצאי המתיישבים דוברי הצרפתית שגורשו לכאן ע"י הבריטים לפני למעלה מ-200 שנה. מדי שנה ניתן היתר ציד בן 30 יום במטרה לווסת ולרסן את התרבות של אוכלוסיית התנינים באזור, שעלולה להוות סיכון לחיי התושבים בהיעדר פיקוח כלשהו. כך, יכולים "אנשי הביצות" להרוויח בחודש אחד שכר שמספיק לחצי שנה - זאת בתנאי ששום דבר לא משתבש, באחת העבודות המסוכנות ביותר בעולם.

ימים ראשון-חמישי, בשעה 00:30, החל מ-13 באוגוסט. שידור נוסף של כל הפרקים בשישי, מ-10:45

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה