יום רביעי, 29 ביולי 2015

מובילים בטירוף - עונה 7

מובילים בטירוף – עונה 7: פרקים חדשים
 Shipping Wars - Season 7



איך לעזאזל מובילים ממקום למקום פסל של רובין הוד, טיגריסים בנגאליים, ארבעה טון של תקליטי ויניל או רכב אמפיבי ממלחמת העולם השנייה? את זאת תגלו בפרקים חדשים של הסדרה המבדרת והסוחפת "מובילים בטירוף", המכניסה אותנו לעולמם של מובילים המתפרנסים משינוע חפצים ביזאריים וענקיים שאף מוביל אחר לא מוכן או יכול להוביל בהם, ומלווה אותם במרוץ כנגד השעון ברחבי ארה"ב בדרך לנקודת הסיום, במטרה להרוויח סכומי כסף גדולים ככל האפשר מההובלה הבלתי-אפשרית.

כך זה עובד: המובילים מתחרים זה בזה על עבודות שינוע ב-uShip - בית המכירות הפומביות האינטרנטי הגדול בעולם לנהגי משאיות ומובילים עצמאיים. המוביל שמעניק את ההצעה הנמוכה ביותר ללקוח ומתחייב להגיע עם המשלוח ליעד בזמן הקצר ביותר - זוכה בעבודה, אבל - אליה וקוץ ובה... ההימור של המובילים עלול לעלות להם ביוקר, כאשר קשיים לא צפויים מתעוררים לאורך הדרך, שמעכבים את ההגעה של המשלוח ליעד. במעין מרוץ כנגד השעון, מצלמות הסדרה מלוות את המובילים בדרך להשלמת המשימה שעלולה להוכיח את עצמה כגדולה ממידתם. כאשר מהרווח של המובילים, לאחר השלמת המשימה, מנוכות ההוצאות שהיו מנת חלקם בדרך: החל מדלק ועד להוצאות בלתי-צפויות, כגון תיקון תקלות מכניות במשאית ההובלה.
דרך הדמויות יוצאות-הדופן, סיפורי ההובלה של פריטים מיוחדים ואלפי הקילומטרים אותם היא עוברת בדרכים, חושפת "מובילים בטירוף" בצורה סוחפת ומהנה את פניה הבלתי-שגרתיות של אמריקה.
ימי שישי, בשעה 18:00 (שני פרקים ברצף), החל מ-28 באוגוסט שידור נוסף למחרת, בשעה 18:50

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה