יום רביעי, 29 ביולי 2015

אנשי הברזל

סדרה חדשה!
אנשי הברזל  
The Monument Guys



יש אנשים שעושים היסטוריה באמצעות מעשים, ויש כאלו שעושים אותה עם ברונזה יצוקה. תכירו את האנשים שעובדים בשימור מורשתם של גיבורים: בעיר נורמן שבמדינת אוקלהומה, האחים מארק וסטיב פאלמרטון, והפסל קרייג קמפבל, חוקרים, מפסלים ויוצקים פסלי ברונזה של דמויות בולטות בהיסטוריה, חיים או מתים, מפורסמים או כאלו שנשכחו  - מהמדען הגאון ניקולה טסלה, דרך הפיראט האגדי "שחור הזקן" ועד לאסטרונאוט טום סטאפורד. מוצבים בעיירות קטנות ברחבי ארה"ב, מונומנטים אלו מבטיחים כי מורשת אישים אלו תונצח למשך אלפי שנים. והצוות שאחראי ליצור אותם, יעשה את כל אשר דרוש על-מנת להבטיח את הביצוע המדויק ביותר האפשרי.

מארק פלמרטון ואחיו סטיב, הם שני בחורים משוגעים וקולניים, בעלי תשוקה ואובססיה להפוך אלף מעלות צלזיוס של ברונזה יצוקה לכמה מהפסלים והמונומנטים המייצגים דמוית ואירועים הבולטים בהיסטוריה של ארה"ב, עבור מוזיאונים, אוניברסיטאות, פארקים ציבוריים ואפילו "גראונד זירו". הסדרה החדשה "אנשי הברזל", עוקבת אחר עבודת האחים המפסלים, כאשר אלו עורכים תחקירים, מעצבים ויוצקים תוכן וברונזה לפרוייקטים חדשים, ומשחזרים את אלו הטעונים שיפוץ ו"מתיחת פנים" מחודשת.

הסדרה "אנשי הברזל" היא הרבה יותר מאשר שני אחים יוצרים פסלים - פרקי הסדרה מספקים לצופים הצצה מרתקת לסיפורים הגדולים והפרטים המרתקים על מושאי אותם פסלים, ובכך חושפים סיפורים שטרם סופרו אודות הגיבורים הפחות-צפויים של אמריקה. כל פסל אותו הם יוצרים, מאפשר למארק וסטיב לצלול אל תוך העבר ולחקור את תולדות מושא הפסל, לקלף שכבה אחר שכבה במטרה לחשוף פרטים היסטוריים חדשים ומפתיעים, שיסייעו ליצור פסל אותנטי ככל הניתן. ועל צמד האחים להשתמש בידע ההיסטורי המצוי ברשותו כדי לדייק ככל הניתן בעבודתם.

ימי שבת, בשעה 22:10, החל מ-8 באוגוסט שידור נוסף בימי שני ב-23:00, ושלישי ב-22:25

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה