יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

אנשי ההר - עונה 4

אנשי ההר - עונה רביעית
Mountain Men – Season 4 
https://youtu.be/ix1PankZ2KE 


העונה החדשה של הסדרה הסוחפת "אנשי ההר" ממשיכה לעקוב מקרוב אחר החיים המאתגרים של ששה גברים שנטשו את הבלי העולם המודרני, ומנסים לשרוד בכוח תושייתם באזורים הנידחים ביותר באמריקה, בחיק הטבע, תוך הסתמכות וניצול האמצעים שמסופקים בלעדית על-ידי הסביבה המיידית, הרחק מכל סממן של ציוויליזציה, בשביל לספק לעצמם מזון, ביגוד ופשוט להישאר בחיים במובן המיידי של המושג. 

בעונה הנוכחית, "אנשי ההר" מתאוששים מהשלכותיה ההרסניות של מערבולת פולארית שפקדה את צפון אמריקה בחורף שעבר, והביאה לטמפרטורות הנמוכות ביותר שנמדדו אי-פעם. הדמויות הוותיקות - מרטי, טום, יוסטאס, ריץ' וקייל, לצד "איש ההר" החדש, מורגן, מתכוננות כבר בשלב מוקדם של העונה לחורף קשה נוסף. כדי לשרוד את המכות הבלתי-צפויות שיגיעו מכיוון הטבע, עליהם להסתגל ולהתאקלם כמה שיותר מהר לסביבתם – אחרת ימותו.

באלסקה, מרטי מיירוטו חוזר לרכס הרי רבליישן כדי להניח על הקרקע את קו המלכודות החדש שלו. הפעם, משפחתו תצטרף אליו למסע. במונטנה, איום חדש ומסוכן מנחית מהלומה על איש ההר הוותיק טום אור, שלומד על בשרו את אופיו בלתי-צפוי של הטבע. במונטנה, ריץ' לואיס נלחם בפלישה של טורפים מאיימים בעמק רובי. בהרי בלו רידג', שבמדינת צפון קרוליינה, יוסטאס קונוויי לוקח הימור עסקי בתקווה להתניע מחדש את עסקי העצים שלו.  בעיירה קימארון שבמדינת ניו-מקסיקו, קייל בל עובד קשה במטרה להבטיח את המורשת אותה הוא מייעד להעביר לבנו. בלב אלסקה הקפואה, "איש ההר" החדש שבחבורה, מורגן ביזלי, מנסה להשלים את ה"טרק" השאפתני ביותר בחייו: מסע בן קרוב ל-480 קילומטרים לאורך רכס הרי אלסקה, במטרה לכבוש לעצמו אזור ספר משל עצמו.

גיבורי הסדרה מתמודדים עם טורפים מסוכנים באופן קבוע, אך יודעים כי החיה המסוכנת ביותר היא אמא טבע. טעות אנוש קטנה ביותר במרחבי הפרא של צפון-אמריקה, עלולה לעלות להם במפגש עם דב גריזלי רעב ועצבני או בהיתקעות לבד באמצע השומקום, מבלי יכולת להזעיק עזרה. ככל שהם נאבקים להישאר צעד אחד לפני הקור הקטלני שמקדם את פניהם על כל צעד ושעל, "אנשי ההר" יצטרכו העונה להתמודד עם אתגרים קשים מתמיד כדי להצליח לשמור על אורח חייהם בטבע ולהבטיח את הישרדותם הפיזית.
אנשי ההר – עונה רביעית (שני פרקים ברצף!) – ימי רביעי ב-21:20, החל מ-11 בנובמבר
שידור נוסף למחרת, ימי חמישי, ב-23:45, וימי שבת ב-08:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה