יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

מרתונים נוספים של סדרות בדצמבר

מרתונים נוספים של סדרות בחודש דצמבר

מרתון "מלחמות העולם" 
The World Wars
סדרה מרתקת ומושקעת, המגוללת סיפור דרמטי של שלושה עשורים קטלניים במאה ה-20: שלושים שנים במהלכן התרחשו שתי מלחמות העולם, דרך עיני המנהיגים והמפקדים שאישיותם ואופיים עוצבו בשוחות מלחמת העולם הראשונה, שהשלכותיה הדרמטיות  הביאו את העולם על סף חורבן מוחלט במלחמה שנייה.
"מלחמות העולם" מתמקדת בדמויות המפתח של מלחמת העולם השניה: היטלר, צ'רצ'יל, סטלין, רוזוולט, מוסוליני, דה-גול, מקארתור וטוג'ו.  הסדרה היוקרתית, שצולמה בארה"ב ובאירופה, כוללת ראיונות עם מנהיגים מהעת האחרונה דוגמת קולין פאוול, ג'ון מייג'ור וג'ון מקיין, המעניקים תובנות מעניינות על התנהגות מנהיגי העבר במצבי המשבר בהם היו נתונים.
מרתון מלחמות העולם - יום שבת, 26 בדצמבר, החל מהשעה 10:00 (שישה פרקים ברצף).



מרתון "הסרטים האבודים של מלחמת העולם השניה" 
 WWII: The Lost Films
הסדרה התיעודית הראשונה בהיסטוריה בה כל סרטי המלחמה מוצגים בפני הצופים בצבע ובטכנולוגיית HD באיכות הטכנית הגבוהה ביותר. במהלך עשרת פרקי הסדרה, נחווה את קרבות מלחמת העולם השנייה דרך סיפורם האישי של 12 חיילים אמריקנים שהשתתפו בקרבות הבולטים של המלחמה, וניהלו במקביל יומנים אישיים בהם פירטו את חוויית הלחימה המצמררות שעברו. דרך הסיפורים האישיים של החיילים ועל רקע התמונות המדהימות משדה הקרב, הסדרה מאפשרת לצופים הזדמנות להגיע קרוב ככל הניתן לאירועים כפי שהתרחשו, ולהרגיש כאילו הם עצמם חלק מההיסטוריה המתרחשת מול עיניהם ברגע זה על המסך הקטן.
מרתון הסרטים האבודים של מלחמת העולם השניה: שישי-שבת, 19-18 בדצמבר
חלק 1: פרקים 5-1  >> שישי, 18/12 החל מ-21:00. חלק 2: פרקים 10-6 >> שבת, 19/12 החל מ-10:20

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה