יום שני, 30 במרץ 2015

אוצר האי המקולל - עונה 2

אוצר האי המקולל - עונה שניה!  
The Curse of Oak Island - Season 2  





 עונה שנייה לסדרה שהפכה ללהיט ענק ואחת הסדרות המצליחות בערוץ!
האחים ריק ומארטי לאגינה, יוצאים להרפתקאת חייהם, במטרה לגלות את האוצר המסתורי החבוי למעלה מ-200 שנה באי אוק שבקנדה, האם יצליחו היכן שכל קודמיהם נכשלו? לפי אגדה עתיקה, על שבעה אנשים למות בטרם ייחשף סוד האוצר באי אוק. נכון להיום, מספר הקורבנות עומד על שש... 
כעת יש למארטי, הטיפוס הספקן יותר בצמד האחים, ממצאים ממשיים שעשויים לגרום להשקעת הכספית העצומה שלו (בשווי עשרות מיליוני דולרים!) להניב פירות, לצד אחיו ריק, הטיפוס האופטימי, השניים חוזרים לעונה שניה של הרפתקאות ומוכנים לקחת על עצמם סיכונים גדולים יותר מאשר בעונה הראשונה, כדי למצוא את התשובות לכל התעלומות שטומן בחובו האי המסתורי - ובעיקר - לאתר את המטמון המיוחל.
במהלך עשרת פרקי העונה השניה נצפה בריק, מארטי והצוות שמסייע להם, מכפילים את המאמץ שהשקיעו בעונה שעברה, סורקים והופכים כל אבן באי באופן שיטתי, תוך שימוש במומחים בעלי שם וציוד טכנולוגי ומכני משוכלל ביותר. החיפושים רחבי היריעה יחלו בביצה שבה התגלה אותו מטבע ספרדי מסתורי בעונה שעברה. 
עוד העונה, האחים לאגינה ינסו לחשוף את הסיפור האמיתי שמאחורי מפרץ סמית', שלכאורה נוצר מעשה ידי אדם, להגיע לקרקעית הפיר של תושב האי דן בלאנקנשיפ (שכבר ארבעה עשורים תר עם בנו דייב אחר האוצר באי אוק), ואף להגיע לפריצת דרך בחיפושים באתר בו נמצא מכרה הכסף המקורי.
החיפוש אחר האוצר המסתורי באי אוק הצליח עד עתה לייאש, לתסכל, ואף לגרום לפשיטת רגל לכל מי שניסה למצוא אותו. בכדי שמארטי וריק יסכנו את מיליוני הדולרים הדרושים על-מנת להגיע לקרקעית מכרה הכסף האגדי שבאי, הם צריכים למצוא הרבה יותר מאשר את אותו מטבע ספרדי בודד. הסיכונים מעולם לא היו גבוהים כמו בעונה הנוכחית – כמו גם האפשרות כי קללת האוצר האי תפגע גם בצמד האחים השאפתן. 
אוצר האי המקולל - עונה 2 - ימי רביעי בשעה 21:20, החל מ-29 באפריל, שידורים נוספים למחרת בשעה 18:00 ובימי שישי ב-22:10

*לקראת עליית העונה השניה של "אוצר האי המקולל", נשדר מרתון של חמשת פרקי העונה הראשונה, ביום שבת, 25 באפריל, החל מהשעות 12:15 ו-23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה