יום שני, 28 בספטמבר 2015

הלוחש למכוניות - עונה 4: פרקים חדשים

הלוחש למכוניות - פרקים חדשים
Counting Cars - Season 4  


מרבית האנשים בלאס וגאס מהמרים עם ז'יטונים. אבל דני "The Count" ("הרוזן") קוקר, מהמר שם עם מכוניות. דני, אגדה מוטורית מחוספסת ומקועקעת המוכרת מהופעות האורח שלו בסדרה "היסטוריה למכירה", חי ונושם מכוניות מתוצרת אמריקה. כשדני מבחין במכונית שהוא רוצה, הוא יעשה הכל על-מנת להשיג אותה - כולל להציע כסף מזומן על המקום, לבעלים המופתעים של הרכב שמבוקש על-ידו... ככה זה, כשאתה "הלוחש למכוניות"...

בין עלילות הפרקים החדשים: מייק קונה רכב "סמארט" ומתכוון לשפצו במוסך, אך קווין מזהיר אותו כי דני מתעב מכוניות חדשות ואסור לספר לו על הדבר... דני משחזר טנדר "פורד" מ-1942 שנטל חלק במלחמת העולם השנייה(!), שאנון משחזר מכונית פולקסווגן "קרמן גיאה" משנת 1962 עבור לקוח שמעוניין להעניק אותה כמתנת יום נישואין לאשתו, ראיון ושאנון מתקשים לעמוד בדרישות של לקוח המעוניין בשלל פיתוחים עבור אופנוע ההרלי דייוידסון Road Glide שלו.

ממכוניות פורד מודל טי משנות ה-20, דרך דגמי שברולט קלסיים, אופנועי הארלי דייוידסון סקסיים ועד למכוניות צעצוע ואופנועים עם סירה, דני והצוות לא בוחלים באמצעים כשמשימתם היא לאתר, לשפץ ולהרוויח כסף ממכוניות ואופנועים אמריקאים קלסיים. ב"הלוחש למכוניות", דני קוקר וצוות עובדיו, מאתרים מכוניות ואופנועים נדירים ברחבי לאס וגאס, ולאחר מכן משפצים, משחזרים ומלטשים אותם בקצב רצחני במוסך, הכל כדי להשאיר את העסק רווחי.

הלוחש למכוניות - פרקים חדשים. ימי שלישי ב-22:05, החל מה-27 באוקטובר.
שידור נוסף למחרת ב-13:50, ימי שישי ב-15:30 ושבת ו-10:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה