יום שני, 28 בספטמבר 2015

אסונות הנדסה

סדרה חדשה בבכורה!
אסונות הנדסה 
Engineering Disasters


עולם ההנדסה בנה את העולם המודרני כפי שאנו מכירים אותו כיום – מגורדי שחקים, דרך אוטוסטרדות רחבות-יריעה ועד למסעות באוויר – כל אלו לא היו יכולים לקרות לולא הידע של עולם ההנדסה.
הסדרה החדשה בוחנת לעומק כמה מאסונות ההנדסה הבולטים והנודעים לשמצה בהיסטוריה המודרנית, מעבר למה שפ
ורסם בתקשורת, כדי לגלות כיצד התרחשו, מה היו ליקויים והמחדלים ההנדסיים שגרמו להם לקרות, ואלו מאמצים נעשו בזמן אמת במטרה להציל חיי אדם מאותם אסונות הנדסה קטסטרופליים.

כיצד מצאו עצמם 33 כורים בצ'ילה לכודים מתחת לאדמה, בלי כמעט סיכוי להינצל? סיפור הדרמה בה חייהם של מיליוני אנשים ביפן הועמדו בסכנה מיידית עם האסון בכור הגרעיני בפוקושימה; נבדוק מה הביא להתמוטטות במת מופעים פתוחה לקרוס במדינת אינדיאנה בארה"ב ולגרום למותם של שבעה אישים? כיצד נעלם אוסף מכוניות "קורבט" כאילו בלעה אותו האדמה? מה הייתה הסיבה להתפרקותו המוחלטת של מרכב מטוס, תוך כדי טיסה? מה עומד מאחורי הקריסה של אצטדיון מקורה בארה"ב?
 מדי פרק יחשפו מקרוב את הגורמים לאסונות ההנדסיים שגבו נזק רב ונפגעים בנפש, באמצעות ראיונות עם עדי ראייה, מומחים להנדסה, שימוש בגרפיקה משוכללת וקטעי וידאו מצמררים של "רגע האסון" עצמו – המגוללים יחדיו את סיפור אסונות ההנדסה המפחידים בעולם.

אסונות הנדסה. ימי שלישי, ב-22:30, החל מ-27 באוקטובר. שידור נוסף למחרת ב-18:00, ובימי שישי, ב-13:50 ושבת ב-19:40

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה