יום שני, 28 בספטמבר 2015

חיים על החרב

סדרה חדשה בבכורה!
חיים על החרב
Forged In Fire 


התחרות המרתקת החדשה מבית היוצר של ערוץ ההיסטוריה מפגישה בכל פרק ארבעה מחרשי כלי הנשק הטובים ביותר בארה"ב, המעמידים את כישוריהם ואת המוניטין שלהם למבחן, כאשר הם מתחרים זה נגד זה, ונגד השעון, ביצירת כלי הנשק המשוננים הבולטים בתולדות המין האנושי, כשהזוכה יקבל 10,000 דולרים ויוכתר כאלוף התכנית. את כלי הנשק השונים הם מכינים בידיים, בעזרת שימוש ב"מחסן כלים" מיוחד שניתן להם בתכנית, הכולל חומרים טבעיים ואורגניים.

בין אם הם מייצרים את חרב ה"קטאנה" של הסמוראים היפנים (שזכורה מסרטי "קיל ביל" של קוונטין טרנטינו), גרזני קרב ויקיניגיים, חרבות מלחמה מתקופת ימי הביניים, או טבעת הטלה חדה עשויה פלדה או במלים אחרות: הצ'אקאם ההודי, כלי הנשק אותם הם ייצרו במהלך התכנית, יהיו שמישים וקטלניים לגמרי - לתפארת אמנות המלחמה.

ההיסטוריה המיוחדת של כל כלי נשק, תסופר באופן יצירתי תוך-כדי יצירתו בתכנית, כאשר התוצאה הסופית אליה מגיעים המתמודדים: כלי הנשק המוכנים בתצורתם הסופית, יעמדו למבחן נוקשה וחסר רחמים על-ידי פאנל מיוחד של שופטים מומחים בעלי שם עולמי בתחום כלי הנשק.

המבחנים הדינמיים ויוצאי-הדופן הללו, נועדו לבחון את כלי הנשק שהחרשים מכינים במצבים קיצוניים ביותר. השופטים יצטרכו להחליט מי מהמתמודדים יודח ומי נשאר - עד שבשלב הסופי יוכתר זוכה יחיד מבין ארבעת חרשי החרבות שהחלו את התכנית, שיזכה בפרס כספי של 10,000 דולרים ויוכתר כ"אלוף חיים על החרב".

חיים על החרב. ימי שבת, בשעה 22:30, החל מ-31 באוקטובר. שידור נוסף בימי ראשון בשעות 18:00 ו-23:00, וימי שני ב-18:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה