יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

חייזרים מן העבר - עונה 8

חייזרים מן העבר - עונה שמינית 
Ancient Aliens - Season 8



האם חייזרים עתיקים ביקרו אותנו? מי הם היו? מהיכן הגיעו?  מה הייתה משימתם? האם הותירו רמזים על נוכחותם? מה הייתה המורשת שהותירו אחריהם? האם הם יחזרו?  ב-"חייזרים מן העבר", נגיע לכל פינה בכדור הארץ כדי למצוא תשובות לשאלות הללו. מעידן הדינוזאורים, דרך מצרים העתיקה, בני המאיה בדרום אמריקה ועד ימינו, הסדרה בוחנת קשרים אפשריים בין עדויות עדכניות על הימצאות עב"מים, למידע שנאסף ופוענח מחפצים וטקסטים עתיקים.  

בין הסוגיות הנדונות בפרקים החדשים של "חייזרים מן העבר": https://youtu.be/pgNVWq7moGc 
לפי המיתולוגיה היוונית, כבר ב-2,000 לפנה"ס בנה האל הפייסטוס רובוטים. במצרים, האל אוסיריס פורק והורכב מחדש כמו מכונה. האם ייתכן כי רובוטים פעלו כבר בימי קדם? מי בנה אותם? ולאיזו מטרה?
ארכיאולוגים חושפים כל העת מבנים נדירים ברחבי כדור הארץ, שקיומם סותר את לוח הזמנים המקובל של תולדות האנושות. האם קיימת אפשרות כי מבנים אלו נוצרו ע"י ציביליזציה חוצנית מתקדמת?
הייתכן כי מדען הטילים הגרמני הנודע ורנר פון בראון, שעבד בשירות הממשל האמריקני לאחר מלחמת העולם השנייה, רכש את הידע שאיפשר לו לפתח טכנולוגיות מתקדמות, באתר נחיתת העב"מים המסתורי ברוזוול, בשנת 1947?
מאז הכנסת טלסקופ החלל "קפלר" לשימוש בשנת 2009, זיהו מדענים אלפי כוכבי לכת בעלי תנאים דומים לאלו השוררים בכדור הארץ. ייתכן כי נמצאה התשובה הניצחת לשאלה הנצחית: האם אנחנו לבד כאן ביקום?
חייזרים מן העבר - עונה שמינית - ימי ראשון, ב-21:20, החל מ-22 בנובמבר.
שידור נוסף בימי רביעי ב-20:30 ושישי בשעה 18:00

2 תגובות:

  1. You suppose we came from mars. We came from Eden, I believe it's Venus.

    השבמחק
  2. המומיות שכל כך שמרו על הרקמות שלהם, עברו בדיקת די. אן. איי?

    השבמחק