יום חמישי, 28 ביולי 2016

אנשי הביצות - עונה 7

אנשי הביצות – עונה 7 
Swamp People  - Season 7


גרסת העולם האמיתי של "גברים במלכודת" חוזרת לעונה שביעית, והפעם האתגרים גדולים יותר, התנינים מסוכנים יותר והמתחרים נחושים מתמיד לצוד את שללם: הצפייה לבעלי קיבה חזקה! 

בפינה המרוחקת ביותר בארה"ב, שוכנת הביצה הגדולה במדינה; תנינים ונחשים אורבים בכל מקום בלואיזיאנה, ארץ הקאג'ונים (Cajuns): צאצאי המתיישבים דוברי הצרפתית שגורשו לכאן ע"י הבריטים לפני למעלה מ-200 שנה. ל"אנשי הביצות" ניתן מדי שנה היתר ציד בן 30 יום במטרה לווסת ולרסן את התרבות של אוכלוסיית התנינים באזור, שעלולה להוות סיכון לחיי התושבים בהיעדר פיקוח כלשהו. כך, יכולים "אנשי הביצות" להרוויח בחודש אחד שכר שמספיק לחצי שנה - זאת בתנאי ששום דבר לא משתבש, באחת העבודות המסוכנות ביותר בעולם.

מלך הביצה הבלתי מעורער, טרוי לנדרי, ניצב מול העונה הקשה ביותר עבורו בסדרה כאשר איתני הטבע נחושים למנוע ממנו לשחזר את הישגי העבר. בעונה זו לנדרי מתמודד עם חברים ויריבים כאחד, כולם נלחמים לספק מזון ופרנסה למשפחתם ולשמר את אורח החיים המקומי המסורתי שנמשך כבר מאות שנים.


משתתפים נוספים העונה: ברוס מיטשל הוותיק. שמתחיל עונה שנייה ללא כלבו הצמוד טיילר (שסייע לו במלאכת הציד). שותפו של ברוס, רון מת'ווין מעמיד את שותפותם זו למבחן כשהוא חושף הפתעה גדולה ביום הציד הראשון, מה שהופך עבור ברוס את העונה החדשה למאתגרת וקשה במיוחד, פיזית ונפשית. לאר. ג'יי. מולינר ובנו ג'יי פול יש תכניות גדולות העונה, והם מבצעים כמה מהלכים נועזים במיוחד במטרה להשיג שליטה בענף. אך אר.ג'יי. מתקרב כבר למחצית העשור השישי בחייו; אותות הגיל ניכרים בביצועיו בשטח, מה שמציב אתגרים רבים בפני הצלחתו העונה, ויחסיו עם בנו ג'יי פול. הבחור הקשוח ביותר בביצות, ווילי אדוארדס, חוזר אף הוא לככב העונה, אך לראשונה עושה זאת לבדו, כאשר הוא מנסה לצאת מצלו של אביו, צייד התנינים האגדי ג'וניור אדוארדס. איש הביצות גלן גיסט, שחי באזור הביצות בדרכו הייחודית, גם כן חוזר העונה. גישתו יוצאת הדופן לחופש בפרט ולחיים בכלל הופכת את הצפיה במעלליו למבדרת במיוחד, כאשר הוא מסתמך על שילוב של תושיהונסיון כדי להסתדר בשטח.

מצטרפים חדשים העונה:
משפחת אדגר, צאצאי מתיישבים צרפתיים בלואיזיאנה, מציגים שלוש דורות העוסקים במלאכת הציד: הסב דניאל, בנו ג'ואי, ונכדו דוריאן. אך הקשר המשפחתי ההדוק מוביל לעיתים לפיצוץ, בעודם מתמודדים עם אתגרי ציד ורכבים.

הצמד רוברט "פרנצ'י" קרושה וגיסינגלטון אף הם מצטרפים חדשים בחבורת "אנשי הביצות". המשותף לצוות שלהם הוא אמונה חזקה באל, לצד שיטות הציד הבלתי-קונבנציונליות בעליל של קרושה, בנסיונם לעמוד במכסת הציד העונתית שלהם במימי המפרץ בלואיזיאנה.

ימים ראשון-רביעי, החל מ-1 באוגוסט, בשעה 00:45. עונה חדשה בבכורה!
שידורים נוספים: ימים שני-חמישי בשעה 13:00, ימי שישי החל מ-08:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה