יום חמישי, 28 ביולי 2016

אנשי היערות - עונה 9

אנשי היערות - עונה 9  
Ax Men - Season 9


הסדרה הוותיקה והאהובה "אנשי היערות", חוזרת לעונה תשיעית, בה הסיכונים והסיכויים גדולים מתמיד, כאשר משפחה, עסקים, והעבודה המסוכנת ביותר בצפון אמריקה נמצאים במסלול התנגשות.

במדינת וושינגטון, גייב רייגארד ניצב בפני האתגר הקשה ביותר בקריירה שלו, כאשר הוא נאבק להמשיך לקיים את העסק המשפחתי, ללא עזרת אביו, שספג בעונה שעברה פגיעה קשה ביותר שסיימה את הקריירה שלו.  כאשר גורל השושלת המשפחתית מונח על כתפיו, גייב מוכרח לנקוט בצעדים קיצוניים כדי להבטיח את המשך אספקת העצים השוטפת, ואין לו ברירה כעת, אלא לצרף את בנו איידן לעבודה בהרי וושינגטון. 

באלסקה, צוות "פאפאק" לוקח על עצמו את העבודה הגדולה ביותר בהיסטוריה של החברה – חוזה לכריתת עצים ביער "ביג ת'ורן", המשתרע על-פני 28 קילומטרים רבועים. על-מנת להצליח במשימה השאפתנית, העובדים הוותיקים ג'ו, וקואטס ושאר אנשי הצוות חייבים להשתמש בכל טריק שקיים בספר כדי לכבוש את המצוקים התלולים, רכסי ההרים הענקיים והמכרות ואתרי הכריתה הנטושים המצויים כולם בשטח העבודה הענקי.

במדינת וויומינג, דייוויד זיטרקופף חוזר ליערות לראשונה לאחר קרוב לשנה, בעקבות ניתוח שעבר בשל מחלה. בין אם הוא באמת מוכן לכך או לא, הוא מסתער על מה שמסתמן כעבודה היוקרתית בקריירה שלו. כשבנו ליוויי לצדו, דייוויד מקווה "לעשות מכה" מבחינה פיננסית וללמד את בנו את רזי המקצוע, על-מנת שימשיך את העסק המשפחתי.

במדינת פלורידה, גרג צ'אפמן וצוותו פוצחים במבצע בעל מימדים אפיים; לפי שמועה עקשנית, בראשית המאה ה-20, תור הזהב של תעשיית כריתת העצים בפלורידה, רכבת שהובילה מטען עצום של גזעי עצים סטתה מהפסים וצנחה לתוך קרקעית מימי נהר סנט ג'ונס. מצויד במפות ישנות של האזור, גרג מקווה למצוא את הרכבת – ובעיקר את המטען היקר אותו הובילה – גזעי עצים בני מאה שנה, שרווח כלכלי נאה בצידם. 

בביצות לואיזיאנה, איש הביצות הוותיק והאהוב, שלבי סטנגה עובד במלוא המרץ. הוא מנסה לזכות בלקוח חדש ועשיר במזומנים, אך שום דבר לא הולך בקלות באזורי הביצות. עם לוחות זמנים לחוצים ביותר ורשת סבוכה של גופי מים מרוחקים בתוך הביצות, שהוא צריך להתמודד איתם, על שלבי להשתמש בכל הכלים המכניים שברשותו והתושיה שצבר במשך השנים, כדי לבצע את המשימה בצורה המיטבית.

כמו כן, העונה מציגה צמד חדש ודינמי בסדרה – גרי שמפיין ואדי פריישיר מרוויחים את לחמם מדיג, ציד צפרדעים וכל דבר שניתן להתפרנס ממנו באזורי הביצות. אך כעת הם מתכננים את היעד המקצועי הבא שלהם: ללכוד גזעים יקרי-ערך של עצי אורן וברוש בני מאות שנים, שנסתרים בינות הפינות הנידחות ביותר של הביצות. לגרי ואדי יש אסטרטגיה ייחודית כיצד להוציא לפועל את המיזם השאפתני שלהם ולהתמודד עם התנאים הבלתי-צפויים בביצות.

החל מ-3 באוגוסט, ימי רביעי, בשעה 21:45, שני פרקים ברצף! עונה חדשה בבכורה!
(שידורים נוספים: ימי חמישי בשעה 11:30, ימי שישי בשעה 18:00)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה