יום חמישי, 25 ביוני 2015

אנשי היערות - עונה 8

אנשי היערות - עונה חדשה
Ax Men – Season 8

גם בעונתה השמינית, ממשיכה הסדרה הוותיקה והאהובה לגולל את סיפורם של העובדים האמיצים שמספקים לאמריקה את העצים שהיא כל-כך זקוקה להם. חברות כריתת העצים מנהלות מרוץ נגד השעון כדי לספק את הביקוש ולהרוויח הרבה מאד כסף. אבל עצים נופלים, ציוד מכני מוחץ עצמות, קוי תיחום חדים, היעדר תשומת לב רגעית, יכולים להרוג כל אחד מ"אנשי היערות" בכל רגע נתון; קו דק ביותר מפריד בין עבודה מוצלחת לאסון.

החל מהחוף הצפון-מערבי ועד לדרום העמוק של ארה"ב, בפני כל הצוותים המתחרים ניצבת מטרה אחת עיקרית: להרוויח כמה שיותר כסף. כשחייהם ופרנסתם של העובדים מוטלת על הכף, עונה זו מבטיחה להיות המותחת והטעונה אי-פעם. 

אנשי צוות "רייגארד" שואפים לשמור על תוארם כ-"מלכי ההר", ולצורך כך, הם מרחיקים עד לחצי האי אולימפיק שבמדינת וושינגטון, לאזור מרוחק וקיצוני שלא נכרתו בו עצים למעלה ממאה שנים. במקביל, עובדי צוות "פאפאק" מאלסקה, האלופים הנוכחיים, לא מתכוונים לוותר בקלות על התואר המחייב, אך השנה הקרב קשה מתמיד, עם הצטרפותם של שני צוותים חדשים לתחרות. 

חברת "טריאק לוגינג" ממחוז בריטיש קולומביה שבקנדה, נחשבת ל"כבשה השחורה" של עסקי כריתת העצים, בשל נטייתה לקחת על עצמה עבודות שאף חברה לא תשקול אפילו לבצע. חברה חדשה נוספת שנזכה להכיר השנה, היא "זיטרקופף", חברה משפחתית שמגיעה ממדינת וואיומינג, ומנהל אותה דייויד זיטרקופף, שכינויו "המשוגע מההרים". חברץ "זיטרקופף" בוחרת אתרי כריתת עצים המצויים מרחק קילומטרים רבים מכל סימן מוכר של ציביליזציה, וחיה עמוק בערבות הפרא של אמריקה – למעשה מדובר בשילוב של "אנשי יערות" עם "אנשי הר", שורדים אמיתיים בתנאים קשים ביותר.

בנוסף לצוותים הנאבקים על פרנסתם ברכסי ההרים בצפון-מערב ארה"ב, נלווה גם העונה את הצוותים המתפרנסים מכריתת ולכידת גזעי עצים במימי הביצות במדינות הדרום העמוק. חביב הקהל, איש הביצות האגדי שלבי סטנגה (שאף זכה לסדרה בכיכובו בערוץ ההיסטוריה), ממשיך לחיות לפי הכללים שהוא קובע לעצמו מבלי לתת דין וחשבון לאיש. בפלורידה, צוות "דרדנוטס" הלוחמני נאבק ראש בראש מול צוות "צ'אפמן לוגינג" – כשהפעם התחרות ביניהם עזה מתמיד, שכן על הפרק עומדת הזמנת אספקת עצים בכמות שתשבור את כל השיאים הקודמים – כשהצוות שילקט את מספר העצים הגדול ביותר, יזכה בהזמנה יוקרתית זו.
אנשי היערות – ימים ראשון - חמישי בחצות וחצי, החל משני, 13 ביולי. שידור נוסף של פרקי השבוע בימי שישי, החל מ-09:40



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה