יום חמישי, 25 ביוני 2015

אגדת הר הזהב

סדרה חדשה!
אגדת הרי הזהב 
Legend of the Superstition Mountains


סדרה חדשה וסוחפת על חבורת ציידי אוצרות המחפשת בהרי אריזונה אחר מכרה זהב עתיק ומסתורי, שהחיפוש אחריו גבה בעבר את חייהם של ציידים רבים.

החיפוש אחר האוצר האגדי, המכונה "ההולנדי האבוד" היא לרוב משימת יחיד, אך צייד האוצרות הוותיק ויין טאטל, החליט הפעם לשבור את המסורת וחובר לצוות מומחים במטרה להתחקות אחר רמז חדש שיכול סוף סוף להביא לפתרון תעלומה בת מאות שנים, אודות האוצר הקבור המפורסם והקטלני ביבשת צפון-אמריקה.

האגדה מספרת כי בדרום מערב ארה"ב, ברכס הרי סופרסטישן המצויים במדבר האכזרי של אריזונה המשתרע על-פני 650 קמ"ר, חבוי מכרה זהב, המכונה "ההולנדי האבוד", המכיל שלל שערכו 200 מיליון דולר.  במשך השנים, אגדה זו משכה לאזור אלפי ציידי אוצרות שניסו לאתר את המכרה, וחלקם מצאו דווקא את מותם בנסיבות מסתוריות, כשחיפשו את מיקומו המדויק של המכרה, באמצעות ניסיון לפענח את החידות והרמזים על לוחות אבן, ושלל עדויות הארכאולוגיות שאמורות היו להוביל לאותו אוצר מדובר; אך כגודל התגמול המובטח – כך גם הסכנה עבור ציידי האוצרות. 

על הסכנה הגדולה הכרוכה בחיפוש אחר האוצר בהרי סופרסטישן, יעידו העובדות הבאות: לפחות שני ציידים איבדו את שפיות דעתם בחיפוש האינסופי אחר האוצר שלא נמצא, ואלו שהגיעו קרוב ביותר לאוצר - לא שרדו.  גופתו של צייד אוצרות מפורסם נתגלתה עם שני חורי קליע אקדח בגולגלתו, ורישום של מסר ניצחון מסתורי במחברתו האישית. גופותיהם של מחפשי אוצרות נתגלו כשראשיהם קטועים, ורבים אחרים נורו למוות, או נעלמו מבלי להותיר עקבות. צייד אחד שהצליח לצאת בחיים, טען כי הצליח להיחלץ בעור שיניו מכוונות הירי של צלף מסתורי. לפי האגדה, הרי סופרסטישן ידועים בפעילות העל-טבעית הרבה המתרחשת בהם. בני שבט האפאצ'י המתגוררים בסמוך, מאמינים כי רכס זה מהווה שער כניסה לגיהינום. 
אגדת הרי הזהב - ימי רביעי בשעה 22:10, החל מה-1 ביולי, שידור נוסף בימי שישי ב-19:50, וראשון בשעה 20:40

7 תגובות: