יום שני, 28 בדצמבר 2015

אוצר האי המקולל - עונה 3

אוצר האי המקולל - עונה 3
The Curse of Oak Island - Season 3


 עונה שלישית לסדרה המצליחה...העונה, האחים לאגינה מתקרבים יותר מתמיד לאוצר המקולל

הצצה לעונה החדשה: כאן 



האחים ריק ומארטי לאגינה לא מוותרים על חלומם, ומתקרבים עוד יותר לגילוי האוצר המסתורי החבוי באי אוק, בעונה השלישית של הסדרה המרתקת שכבשה את לב הצופים - "אוצר האי המקולל". ערוץ ההיסטוריה ישדר את העונה השלישית החל מיום רביעי, ה-13 בינואר, החל מ-21:20 - כשבערב הבכורה נשדר שני פרקים ברצף!
לאחר שהגיעו קרוב יותר מכל אלו שחיפשו לפניהם את האוצר, ייתכן כי האחים נמצאים בדרכם לחשוף את האמת המדהימה על מה ששוכן מתחת לאי אוק. בעקבות ההמצאים שגילו בעונה שעברה, ריק, מארטי ושותפיהם לחיפוש משתמשים באמצעים טכנולוגיים חדישים ביותר, בנוסף לציוד חפירה וקידוח מכניים, כדי לחדור למעמקי האי.

בעונה הנוכחית, האחים מתכוונים "מתקפה" הנדסית תלת-ראשית, המכוונת לחפור ולגלות מה בדיוק נמצא בשלושת האתרים אותם חשפו בעונה השנייה: מכרה הכסף, X-10, והביצה המסתורית.
כמו כן, העונה מצטרפים לצוות חוקרים חדשים, ובוחנים תיאוריות חדשות ומעניינות אודות האוצר המסתורי ומיקומו באי אוק – האם יש באי ברמזים לנוכחות של האבירים הטמפלרים? האם קיים סיכוי כי ארון הברית מוטמן בו? האם מגלה הארצות כריסטופר קולומבוס ביקר באי? בשתי העונות הראשונות של "אוצר האי המקולל", חיפוש המטמון של אחים לאגינה התבצע ברובו מעל הקרקע. כעת, לאחר שנתיים של תכנון, ריק ומארטי הולכים צעד אחד נועז קדימה ויורדים למעמקי האדמה כדי לגלות סוף סוף את האוצר המקולל...
"אוצר האי המקולל" היא סדרה סוחפת העוקבת אחר האחים ריק ומארטי לאגינה, יוצאים להרפתקאת חייהם במטרה לגלות את האוצר המסתורי החבוי למעלה מ-200 שנה באי אוק שבקנדה, האם יצליחו היכן שכל קודמיהם נכשלו? לפי אגדה עתיקה, על שבעה אנשים למות בטרם ייחשף סוד האוצר באי אוק. נכון להיום, מספר הקורבנות עומד על שש. והאחים לאגינה מודעים לכך... בשנת 1795, שלושה נערים גילו בור מוזר, מעשה ידי-אדם, באי הקטן והמיוער אוק, סמוך לחופי נובה סקוטיה שבקנדה. היו אלו דמדומי תקופת מסעות הפיראטים הגדולים, והשמועה פשטה כי בבור טמון אוצר יקר-ערך. התגלית של הנערים גרמה לתחילתו של מבצע "חפש את המטמון" שנמשך למעשה כבר למעלה מ-200 שנה, שעלה מיליוני דולרים, ובין המשתתפים במהלך השנים, דמויות מפורסמות כמו השחקנים ג'ון וויין וארול פלין, ואף נשיא ארה"ב לשעבר, פרנקלין דלאנו רוזוולט.
אוצר האי המקולל – עונה 3 – ימי רביעי בשעה 21:20 החל מה-13 בינואר
שידורים נוספים למחרת ב-22:55, ימי שישי ב-21:20, ושבת בשעות 11:20 ו-17:40

רגע לפני העונה השלישית...מרתון פרקי עונה 2 של "אוצר האי המקולל"
לקראת עליית העונה השלישית של "אוצר האי המקולל" ב-13 בינואר, נשדר מרתון מיוחד של פרקי העונה השנייה, לטובת הצופים המכורים הרוצים להיזכר באירועים המותחים על האי, ולהתכונן בצורה המיטבית לעונה החדשה של הסדרה המרתקת!
מרתון "אוצר האי המקולל - עונה 2" - ימים ראשון-חמישי, 7-3 בינואר בשעה 23:00 (שני פרקים ברצף, ויום שבת, 9 בינואר, החל מהשעה 09:15.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה