יום שני, 28 בדצמבר 2015

מרתונים בינואר

מרתונים של סדרות

מרתון "לצוד את היטלר"
Hunting Hitler
הזדמנות נוספת לכל מי שרוצה לצפות ברצף בכל פרקי הסדרה המרתקת והמותחת "לצוד את היטלר", שהגיעה לסיומה בשיא דרמטי במיוחד... יכול להיות שהוא ברח?
תיק חקירה סודי ביותר של ה-FBI, אשר העלה אבק במגירות במשך 70 שנה, נפתח מחדש, ומביא צוות חוקרים בעלי שם עולמי לפצוח במצוד האולטימטיבי שנועד לתת מענה סופי לשאלה המסקרנת: האם ייתכן שאדולף היטלר שרד את מלחמת העולם השנייה, והצליח להימלט מגרמניה? ואם כן - היכן הוא נמצא? כיצד הצליח לחמוק מידי בעלות הברית? מה הצליחו החוקרים לחשוף במהלך המצוד המסובך שנערך במקביל בפינות שונות בעולם, מברלין, דרך ספרד ועד קולומביה וארגנטינה? האמנם היטלר לא מת בבונקר בברלין כפי שנטען עד עתה?
מרתון "לצוד את היטלר" - יום שבת, 2 בינואר, החל מהשעה 11:15


מרתון "היקום: סודות העבר נפתרים"
The Universe: Ancient Mysteries Solved
עולמנו שזור תעלומות עתיקות, אפופות בצילו של הזמן; האם ניתן לפענח אותן כיום, על-ידי התבוננות מעמיקה בגרמי השמיים? ייתכן שהאמת נמצאת אי-שם למעלה - חבויה בכוכבים, במקום לו אנו קוראים היקום.
החל מאבני ענק בסטונהנג' שבאנגליה, דרך הפירמידות הגדולות בגיזה שבמצרים, חורבן האש וגופרית שירד על הערים  סדום ועמורה, ועד לכוכב בית לחם שבישר על הולדת ישו, המיני-סדרה המרתקת, "היקום: סודות העבר נפתרים",  מנסה לפתור את החידות הגדולות של העולם העתיק, באמצעות שימוש במומחים ובטכנולוגיית ה-CGI המשוכללת המוכרים לנו מסדרת האם "היקום", כדי לגלות כיצד העבר שלנו קשור להיסטוריה של היקום.
 מרתון "היקום: סודות העבר נפתרים" – שישי, 15 בינואר החל מ-22:50, שידור נוסף למחרת ב-08:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה