יום שני, 24 בנובמבר 2014

מובילים על קרח דק - עונה 8


עונה חדשה! מובילים על קרח דק - עונה 8
Ice Road Truckers - Season 8

בשבילם להכין את הרכב לחורף זו לא סתם פרסומת - אלא עניין של חיים או מוות.
מזג אוויר קיצוני במיוחד הופך את העונה השמינית של "מובילים על קרח דק" למאבק הישרדות אמיתי עבור ליסה, אלכס, יו ושאר הנהגים האמיצים המובילים אספקה חיונית לנקודות המרוחקות ביותר בצפון אמריקה.

לוחמי כבישי הקרח חוזרים לעונה חדשה, מובילים מטענים חיוניים לקהילות מרוחקות בצפון-אמריקה על כמה מהכבישים המסוכנים ביותר בעולם. אך בעונה הנוכחית, העבודה הקשה בעולם הפכה לקשה עוד יותר:
מערבולת פולארית מכה באזורי הספר של קנדה, ומביאה עימה את חורף הקיצוני ביותר שחווה האזור מעל 100 שנה. מה זה אומר? רוחות מקפיאות, סופות שלג וקרח גורמות לקשיי ראות ומביאות את הנהגים לקצה גבול יכולתם הפיזית והמנטלית.
אך חרף התנאים האכזריים, שתי החברות המתחרות: "פולאר תעשיות" ו-"VP אקספרס" אינן נסוגות מהמשימה או מהעימות החזיתי ביניהן. מנהל VP, יו רולנד, "גנב" לשורות החברה שלו את אלכס דבוגורסקי היישר מזרועות החברה המתחרה; אמנם השניים היו יריבים בעבר, העובדה שתי אגדות הכביש נמצאים כרגע מצדו האחד של המתרס עשויה להוות יתרון מכריע עבור חברת VP.
יחד עם זאת, מארק קוהקיואיץ', בעלי חברת "פולאר", לא קפא על השמרים ורשם לעצמו הישג משמעותי, כאשר צירף לשורותיו את טוד דיואי, הנהג המצטיין של VP אשתקד. בכך מצטרף דיואי לצוות הכולל את ליסה קלי, דארל וורד וארט ביורק. השנה קוהקיואיץ' החליט להרחיב את רשימת היעדים אליהן מגיעות משאיות חברת "פולאר", שצפויות לנווט לאזורים רחוקים יותר מאי-פעם, על כבישי הקרח הארוכים בעולם.

עבור הנהגים הקשוחים של ערבות הפרא הקפואות, העונה הנוכחית של "מובילים על קרח דק" היא אקשן בלתי פוסק - על קרח דק.
מובילים על קרח דק : החל מיום שלישי ב-16 דצמבר, שידור יומי בחצות וחצי (ימים א'-ה'), שידור נוסף של פרקי השבוע בימי שישי החל מ-08:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה