יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

ענתיקות על הדרך - עונה 7

פרקים חדשים לאחת הסדרות האהובות בערוץ ההיסטוריה, שצברה לה מעריצים רבים

ענתיקות על הדרך - עונה 7 פרקים חדשים
 American Pickers Season 7 - Part 2 


מייק וולף ופרנק פריץ, ממשיכים לחרוש את ארה"ב לאורכה ולרוחבה המלוא המרץ בחיפוש אחר המציאה הבאה, בפרקים חדשים של סדרת הלהיט. 

מייק וולף ופרנק פריץ ניחנו בטביעת עין לסוגים שונים של חפצים, וכל אחד אף מרוויח את מלוא הסכום של התוצרת שהוא מצליח למצוא ולמכור - מה שמכניס מימד של תחרותיות ליחסים ביניהם - כל אחד מהם מעוניין לחשוף תגלית שערכה יהיה גבוה יותר מזה שיחשוף חברו. ההיסטוריה של החפץ, מקורו, הרקע שלו, ערכו והתפקיד שהוא מילא בתרבות האמריקנית, מוצגים ע"י צמד המגישים, מוכר החפץ או מומחים ספציפיים לאותם חפצים, שיתבקשו לאמת את האותנטיות שלהם. במהלך תהליך החיפוש אחר חפצים עתיקים ויקרי ערך, פרנק ומייק אף חושפים ועובדות מפתיעות על ההיסטוריה האמריקנית.

בין עלילות הפרקים החדשים של "ענתיקות על הדרך":  
במסצ'וסטס, הצמד פוגש אספן אקסצנטרי במיוחד, הטוען שהוא חייזר ששיחק ראקט בול עם אלביס. בהמשך העונה הם פונים מערבה לקליפורניה, שם הם מתלהבים ממגוון כלים מוטורים מעניינים – סירה המעוצבת בסגנון "רטרו", רכב BMW זעיר, ואופניים חשמליות שעברו הסבה מיוחדת למסלולי המרוץ. כרגיל, בשביל לחתום על עסקה עם האספנים השונים, שלעתים מתקשים לוותר על המציאות בחצר האחורית שלהם,  יצטרכו פרנק ומייק להפעיל כל את כושר השכנוע והקסם האישי שיש להם.
ענתיקות על הדרך - פרקים חדשים - ימי שני ב-21:20, החל מה-5 בינואר, שידור נוסף למחרת ב-20:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה