יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

רביעי הסודי - רצועת שידור חדשה

"רביעי הסודי"! רצועת שידור חדשה -
 ימי רביעי ב-21:20, החל מ-28 בינואר

החל מה-28 בינואר, נשדר מדי יום רביעי החל מ-21:20, רצועה שבועית חדשה ומרתקת, שתכלול את מיטב הסדרות והספיישלים החוקרות לעומק קונספירציות, סודות וטיוחים של ממשלות, רשויות לאכיפת חוק ותאגידים, ובעיקר: חושפות את האמת מאחורי אירועים ודמויות היסטוריות בולטות - ומעמתות אותן אל מול הגרסאות השקריות שמוכרים לציבור הרחב, אודות אותם אירועים ודמויות, כדי לשמור על הסטטוס-קוו הקיים ולהשאיר את הציבור באפלה. בשביל זה יש את...."רביעי הסודי"

את רצועת "רביעי הסודי" נחנוך עם הסדרות: 

סדרה חדשה: ההיסטוריה האבודה  
Brad Meltzer's Lost History  
מה משותף בין הדגל האמריקאי שהונף על חורבות "גראונד זירו" לאחר מתקפת הטרור ב-11/9/2001, צילומים מקוריים שתיעדו את הנחיתה על הירח, המכונה המעופפת שהמציאו האחים רייט, מיכל ובו חלק ממוחו של נשיא ארה"ב ג'ון קנדי, והכובע שחבשה ג'קי קנדי ביום בו התנקשו בבעלה?
התשובה: כל הפריטים ההיסטוריים הללו, אבדו. 

במשך השנים, כמה מהאוצרות ההיסטוריים והתרבותיים החשובים בתולדות ארה"ב, אבדו, נגנבו או נשכחו. כעת, בסדרה החדשה "ההיסטוריה האבודה", יוצא המגיש בראד מלצר (המוכר מהסדרה "היסטוריה מוצפנת" המשודרת בערוץ) למסע חיפוש נרחב בעקבות אותם אוצרות, במטרה לאתרם ולהשיבם לבעליהם החוקיים: הציבור האמריקני.  רבים מאותם פריטים בעלי חשיבות היסטורית נמכרים כיום בשווקי פשפשים, נסחרים בשוק השחור הלא-חוקי, או מעלים אבק בעליות גג או מרתפים שכוחי-אל.  מדי פרק, יוצגו תעלומות חדשות לגבי אותם פריטים אבודים, לצד סיפורים אופטימיים שבהם הצליחו אמריקאים לאתר כמה מהם. 

כמו כן, הצופים עצמם מוזמנים לסייע לבראד מלצר בחיפוש שלו, באמצעות אתר אינטרנט בו יוכלו לשתף מידע חשוב הנוגע לאיתור ההיסטוריה האבודה של ארה"ב. בתמורה למידע חיוני שיוביל למציאת פריטים היסטוריים יקרי-ערך ושימורם, מציעים יוצרי הסדרה פרס כספי שיכול להגיע עד ל-10,000 דולר, פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.history.com

בפרק הפתיחה של הסדרה, יוצגו הפריטים ההיסטוריים הבאים, שעקבותיהם אבדו: הדגל האמריקאי שהניפו הכבאים על חורבות "גראונד זירו" היכן שניצבו פעם מגדלי התאומים, אוסף החרבות משובצות יהלומים של הנשיא הארי טרומן, שנגנבו מהספריה הנשיאותית במיזורי במהלך שוד נועז לאור היום, וכן תת-מקלע האגדי מדגם "תומפסון" אותו גנב הפושע הנודע לשמצה ג'ון דילינג'ר, בעת שנמלט מהכלא. 
ההיסטוריה האבודה של ארה"ב - ימי רביעי בשעה 22:10, מ-28 בינואר, שידור נוסף למחרת ב-18:00, ובימי שישי ב-19:40


10 דברים שלא ידעת על - עונה שלישית  עונה חדשה!
10 Things You Don't Know About - Season 3
הנרי רולינס, מוזיקאי פאנק, משורר, אינטלקטואל אמן ספוקן וורד, וחובב היסטוריה מושבע, חוזר להגיש את העונה השלישית של הסדרה המרתקת "10 דברים שלא ידעת על",  במסגרתה נחשפות תגליות חדשות ועובדות שרק מתי-מעט היו מודעים לקיומן, אודות הדמויות, האתרים התקופות והאתרים הבולטים בהיסטוריה האמריקאית.

בין הסוגיות הנחקרות בעונה השלישית: הסיפור האמיתי מאחורי יצירת הדגל האמריקאי, המאבק הפוליטי החשאי למען זכויות השחורים במאה ה-20, שיתוף הפעולה המפתיע בין הממציאים הגאונים - ניקולה טסלה ותומס אדיסון, האלימות הקשה ותאוות הבצע בתקופת הבהלה לזהב ו...ההיסטוריה הסודית של המריחואנה בארה"ב.

רולינס, יוצא לשטח ועורך מסע אל העבר במהלכו הוא נתקל באוצרות לאומיים, עובדות מסמרות שיער ואישים יוצאי-דופן, שמגלים רבדים חדשים על ההיסטוריה האמריקאית, ומקדיש את כל-כולו למשימה אחת: חשיפת עשרה דברים שכל חובב היסטוריה חייב לדעת על מושאי המחקר שלו. 
10 דברים שלא ידעת על - עונה 3 - ימי רביעי בשעה 21:20, החל מ-28 בינואר, שידור נוסף בימי שישי ב-20:25

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה