יום חמישי, 30 באפריל 2015

סדרה חדשה: אנשי המוזיאונים

סדרות חדשות!
אנשי המוזיאונים  
Museum Men



מהמומיה של תות ענח' אמון, דרך טנק ממלחמת העולם הראשונה ועד ל"טיטאניק" - הכירו את אומני השחזור שבונים את ההיסטוריה מחדש!

במסגרת הסדרה החדשה והמרתקת "אנשי המוזיאונים" נפגוש את האמנים ובעלי המקצוע המוכשרים של חברת "קריאייטיב ארטס", שמתמחים בתכנון, עיצוב ויצירת תצוגות היסטוריות מדויקות עבור מוזיאונים, תערוכות, עסקים פרטיים, קהילות ועיירות ברחבי ארה"ב. אלו אנשים שמתפרנסים מלהקים את העבר לתחייה.

אם למשל, מוזיאון מסוים זקוק להעתק של החדר הסגלגל בבית הלבן, דגם של צוללת נאצית זעירה ממלחמת העולם השניה, או שחזור של גרם המדרגות המפורסם של אניית ה"טיטאניק" – הרי שהחבורה המוכשרת של "קריאייטיב ארטס" מורכבת בדיוק מהאנשים המתאימים ביותר לביצוע המשימה. צוות "אנשי המוזיאונים" אף מתמחה בעריכת תחקירי עומק ועבודת בילוש עמוקה על מושא התצוגה הספציפי, כולל עיון מקיף במסמכים המכילים מידע היסטורי יקר-ערך - הכל בכדי להגיע לשחזור המדויק ביותר שניתן.

בין אם מדובר על העתק המומיה המפורסמת של המלך המצרי תות ענח' אמון, או, להבדיל, טנק מימי מלחמת העולם הראשונה, מדובר באמנים ובעלי מקצוע מדרגה ראשונה שלא יירתעו מאף משימה, נחושים לשחזר את הפרט הקטן ביותר בכדי להגיע לרמת דיוק מרבית בתצוגות השונות. כל פרויקט מציב בפני אנשי הצוות אתגרים חדשים וקשים, כולל פריטים קשים להשגה, לוחות זמנים מלחיצים ושיטות יצור שעברו מן העולם. דרך פריזמה זו, נשמע סיפורים מרתקים אודות חפצים, אנשים ושיטות בניה מתקופות היסטוריות מגוונות. 
בין התצוגות שנזכה לראות את "אנשי המוזיאונים" מתכננים ובונים מהמסד ועד הטפחות: העתק של אסון ספינת האוויר "הינדנבורג", קברה של המלכה המצרית קלאופטרה ועד לשחזור החצייה המפורסמת של ג'ורג' וושינגטון את נהר הדלאוור במהלך המהפכה האמריקנית. התוצאה הסופית אליה מגיעים אנשי "קריאייטיב ארטס" בתצוגות ההיסטוריות שהם בונים כה מדויקת, עד שתחושו שאתם נמצאים במכונת זמן.
אנשי המוזיאונים - ימי שבת בשעה 22:10 החל מ-23 במאי, שידורים נוספים בשלישי ב-22:30, ובמוצאי שבת ב-21:20 (הפרק משבוע שעבר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה