יום חמישי, 30 באפריל 2015

סדרה חדשה: בעקבות הנפילים האבודים

סדרה חדשה!
בעקבות הנפילים האבודים  
Search for the Lost Giants

האם גזע נפילים חי והתהלך על פני כדור הארץ? אם התשובה לכך חיובית, היכן ניתן למצוא ראיות לקיומו?

צמד האחים ג'ים וביל ויירה, יוצאים למסע חיפוש במטרה לחקור תיאוריה יוצאת-דופן, לפיה האגדות והמיתוסים אודות אנשי-ענק שהסתובבו בכדור הארץ, נטועות בעובדות אמיתיות; ג'ים ויירה חקר למעלה מ-1,000 (!) דיווחים על שלדים בגובה שני מטר ומעלה ברחבי אמריקה במאות ה-19 וה-20. 


הסדרה החדשה והמרתקת, "בעקבות הנפילים האבודים", עוקבת מקרוב אחר מסעם של האחים ויירה למצוא הוכחות לעצמות של הענקים הללו, שנדמה כי חמקו מתחת לרדאר של רישומי ההיסטוריה. מצלמות הסדרה ילוו את ג'ים וביל חופרים עמוק באדמה, כדי למצוא תאים סודיים לצד גבעות קבורה מסתוריות, חושפים מנהרות תת-קרקעיות ויורדים למעמקים של כספות מוזיאונים – הכל במטרה למצוא את אותו "אקדח מעשן" – עצם, שיער, פיסת די.אנ.איי. שתהווה את התשובה החותכת לשאלה: האם ענקים אכן הילכו פעם בכדור הארץ? הגילויים המטלטלים בהם ייתקלו האחים במהלך פרקי הסדרה, עשויים לחשוף פרק סודי שלא סופר עד כה בהיסטוריה.

לפני מספר שנים, צמד האחים הסתתים ממסצ'וסטס, ביל וג'ים ויירה, גילו באקראי ביערות המדינה דבר שישנה את חייהם לעד: מערכת של מבני אבן ומנהרות עתיקות שעשויות להוות רמז לקיומה של ציביליזציה אבודה. לאחר הגילוי הראשוני, האחים המשיכו לחקור את הנושא, וחשפו עשרות דיווחים פומביים על שלדים ועצמות ענקיות שנתגלו בתוך מבני אבן דומים, ברחבי ארצות הברית. לפי מאמרים שהתפרסו בעיתונים בראשית המאה ה-20, ופרוטוקולים רשמיים ישנים שהתפרסמו בשלל עיירות ברחבי המדינה, העדויות דיברו על שלדים באורכים עצומים שנעו בין 2 ל-3.5 מטרים, והכילו שורת שיניים כפולה. אך לא ניתן כיום למצוא במוזיאון כלשהו, ולו אחד מהשלדים יוצאי-הדופן הללו שדווח עליהם בשעתו. 
בעקבות הנפילים האבודים - ימי רביעי בשעה 22:10, החל מ-6 במאי, שידור נוסף למחרת ב-15:30 וימי שישי ב-18:50

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה