יום חמישי, 30 באפריל 2015

מלכי השטח של אלסקה - פרק אחרון ומרתון מיוחד

"מלכי השטח של אלסקה" –
פרק אחרון ומרתון מיוחד - יום שלישי, 5 במאי!
Alaska Off Road Warriors   

 איזה צוות ישרוד את המסע ויזכה בפרס המיוחל? לקראת שידור הפרק השמיני והאחרון של הסדרה הסוחפת ביום שלישי, 5 במאי ב-22:30, נשדר החל משעה 17:10, מרתון של כל פרקי הסדרה.

על הסדרה:
בדרכים עקלקלות ומסוכנות שלא מופיעות בווייז, חמישה צוותים מתחרים על 100,000 דולר במירוץ שטח אתגרי באלסקה. מי יצטרך לחשב מסלול מחדש ומי יצליח להגיע ליעד ולזכות בפרס הנכסף?  

זהו מבחן האקשן האולטימטיבי של אדם ומכונה מול הטבע: חמישה צוותים המצוידים ברכבי שטח מיוחדים, יוצאים למירוץ אתגרי, הרפתקני ואינטנסיבי שבוחן את גבולות היכולת האנושית, מהקצה הדרומי של אלסקה ועד לקצה הצפוני הקפוא, שגובל בים הארקטי. הצוותים מתחרים זה נגד זה ונגד השעון בדרכים כמעט בלתי-עבירות (שלא מופיעות במפות כבישים או ב-Waze), במטרה לזכות בפרס כספי נאה של 100,000 דולרים ותואר "מלך השטח". 

חמשת הצוותים (המורכבים מנהג מצטיין ומכונאי רכב מומחה) יוצאים לדרך בעמק "וולף ריבר", ומנווטים  את דרכם בשמונת מסלולי השטח הקשים, המחוספסים והמסוכנים בעולם, שכוללים שטחים בוציים, רכסי הרים תלולים, ביצות קפואות וערבות רחבות יריעה שטומנות בחובן הפתעות בלתי-צפויות.
המסלול מחולק לשני מקטעים, כאשר הקבוצה שמסיימת בזמן המהיר ביותר תוכרז כמנצחת בסוף המסע. המירוץ הקשה בוחן את יכולות התושייה, האלתור וההישרדות של המתחרים, בעודם צריכים לחצות נהרות, הרים, ערבות ודרכי כרייה – כשלעתים הצוותים ייאלצו לשתף פעולה ביניהם כדי לשרוד ולגבור על תנאי השטח הקשים.
מרתון "מלכי השטח של אלסקה" - יום שלישי, 5 במאי, החל משעה 17:10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה