יום ראשון, 24 באפריל 2016

מהפכת המריחואנה

מהפכת המריחואנה
The Marijuana Revolution



היחס של ארה"ב כלפי השימוש בסם המריחואנה עובר בשנים האחרונות שינוי דרמטי ומרחיק לכת, על בסיס יומיומי. מעבר ל-23 המדינות בהן מאושר כיום השימוש מריחואנה לצרכים רפואיים, הרי שבארבע ממדינות ארה"ב (נכון לכתיבת שורות אלו...): אלסקה, קולורדו, אורגון ו-וושינגטון, השימוש בסם חוקי לחלוטין. השינוי במעמד החוקי של העלה הירוק במדינות הללו, הפך אותן למעין "מערב פרוע" עבור "יזמי גאנג'ה" למיניהם. אך מי עומד מאחורי הבועה הזו ואלו כוחות מניעים את השוק המעושן? החל ממגדלי המריחואנה בשטח, דרך הסוחרים בו, ועד לבעלי העסק המוכר את הסם – הענף העוסק בייצור, הפצה ומכירה של מריחואנה מגוון באופן מפתיע.


צפייה בסרט המרתק "מהפכת המריחואנה" מעניקה הזדמנות נדירה להציץ אל תוך המבוך המורכב של תעשיית הקנאביס החדשה – ללמוד כיצד צמחה, לגלות מי הם ה"שחקנים" העיקריים בענף כיום, ולנסות להבין לאן מיועדות פניה בעתיד. כמו כן, התעודה כוללת ראיונות עם מתנגדי הלגליזציה של הסם, שמזהירים מפני סכנות אפשריות הכרוכות בהפיכת המריחואנה לחוקית לגמרי.

"מהפכת המריחואנה" אף מגוללת את ההיסטוריה ארוכת השנים של השימוש בקנאביס בארה"ב, סוקרת את המאמץ המתמשך כבר 45 שנה להביא לרפורמה באיסורים החוקיים על השימוש בסם, בוחנת את העלייה הדרמטית שחלה בשנים האחרונות בדעת הקהל בתמיכה בלגליזציה של המריחואנה, וחושפת את מאות החברות שכבר מתפרנסות כיום מבדיקה, טיפוח, החדרה, שיווק ומכירה של קנאביס ומוצריו.
מהפכת המריחואנה -יום חמישי, 26 במאי, בשעה 21:30. שידורים נוסף למחרת, שישי 27 במאי, ב-00:30; שבת, 28 במאי ב-23:45, וראשון, 20 במאי ב-22:55

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה