יום ראשון, 24 באפריל 2016

חיים על החרב - עונה חדשה

חיים על החרב
 Forged in Fire
עונה חדשה!



מי שלא הורג - מחשל!  "חיים על החרב" היא תחרות מרתקת, המפגישה מדי פרק ארבעה ממכיני כלי הנשק הטובים ביותר בארה"ב, המעמידים את כישוריהם והמוניטין שלהם למבחן, בעודם מתחרים זה נגד זה ונגד השעון, ביצירת כלי הנשק המשוננים הבולטים בתולדות המין האנושי. הזוכה מבין ארבעת המתחרים, יקבל פרס של 10,000 דולרים ויוכתר כאלוף "חיים על החרב". 

בין כלי הנשק העתיקים אותם יצטרכו החרשים המוכשרים להכין בכוחות עצמם בעונה השנייה של "חיים על החרב": פטיש מלחמה מימי הביניים, חרב ח'ופש מצרי - חרב עתיקה שמקורה בכנען, קלאימור – החרב הסקוטית בה השתמש הלוחם האגדי וויליאם וולאס, חרב לחימה ויקינגי, וסכין קוקרי נפאלית - אחד מכלי הנשק הקטלניים בתולדות הלוחמה הצבאית.

התחרות המרתקת החדשה מבית היוצר של ערוץ ההיסטוריה "חיים על החרב", מפגישה מדי פרק ארבעה מחרשי כלי הנשק הטובים ביותר בארה"ב, המעמידים את כישוריהם ואת המוניטין שלהם למבחן, כאשר הם מתחרים אחד נגד השני, ונגד השעון, ביצירת כלי הנשק המשוננים הבולטים בתולדות המין האנושי. את הנשקים השונים הם מכינים בידיים, בעזרת שימוש ב"מחסן כלים" מיוחד שניתן להם בתכנית, הכולל חומרים טבעיים ואורגניים. 

ההיסטוריה המיוחדת של כל כלי נשק, תסופר באופן יצירתי תוך-כדי יצירתו בתכנית, כאשר התוצאה הסופית אליה מגיעים המתמודדים: כלי הנשק המוכנים בתצורתם הסופית, יעמדו למבחן נוקשה וחסר רחמים על-ידי פאנל מיוחד של שופטים מומחים בעלי שם עולמי בתחום כלי הנשק. המבחנים הדינמיים ויוצאי-הדופן הללו, נועדו לבחון את כלי הנשק שהחרשים מכינים במצבים קיצוניים ביותר. השופטים יצטרכו להחליט מי מהמתמודדים יודח ומי נשאר – עד שבשלב הסופי יוכתר זוכה יחיד מבין ארבעת חרשי החרבות שהחלו את התכנית, שיזכה בפרס כספי של 10,000 דולרים ויוכתר כ"אלוף חיים על החרב".

מנחה הסדרה, וויל וויליס, הוא לוחם בעל עבר קרבי, ששירת ארבע שנים ביחידת הריינג'רס של צבא ארה"ב, וקרוב לעשר שנים כאיש חילוץ והצלה בחיל האוויר. בזכות הניסיון הקרבי העשיר שלו, לוויליס נסיון רב בשימוש במגוון רחב של כלי נשק בסיטואציות אמיתיות בשדה הקרב. וויליס יודע ומבין כי האופן בו מעוצב ומתוכנן כלי נשק, יכול להוות את ההבדל בין חיים ומוות בזמן לחימה. הרקע הצבאי העשיר של וויליס מעניק לו זווית ראיה ייחודית וחשובה ביותר, בבואו לבחון את לי הנשק שהחרשים מכינים במהלך התכנית – נקודת המבט של לוחם.
חיים על החרב –עונה חדשה -החל מ-27 במאי, ימי שישי, בשעה 18:00. שידור נוסף למחרת, יום שבת, 28 במאי בשעות 14:25 ו-22:10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה