יום ראשון, 28 בפברואר 2016

מרתון - מחוץ לחוק: מלאכי הגיהנום

מחוץ לחוק: מלאכי הגיהנום
Outlaw Chronicles: Hells Angels
שישי-שבת 12-11 במרץ -  מרתון לילי של כל פרקי הסדרה


בפעם הראשונה בהיסטוריה, חבר בכיר ביותר ב-Hells Angels, כנופיית האופנוענים הנודעת לשמצה מקליפורניה, מתוודה בגלוי, מול המצלמות, על מעשיו. זהו מבט נדיר מבפנים, בה ניחשף לראשונה לנעשה מאחורי הקלעים של ה-Hell Angels, החל מטקסי הקבלה הברוטליים לכנופיה, דרך המלחמה המתמשכת שמנהלים נגדם רשויות אכיפת החוק, ועד לרציחות אכזריות שהם מבצעים בעבור כסף.

הסדרה הסוחפת מגוללת את סיפור ה-Hells Angels, שהפכה לתאגיד המגלגל מיליוני דולרים מעסקי פשע, סמים ואלימות – דרך עיניו שלג'ורג' כריסטי, אשר שימש כנשיא בכיר בכנופייה במשך למעלה מ-35 שנה, ישב בכלא על פשעים שביצע, פרש מהארגון ושינה דרכיו.כריסטי חושף לראשונה באופן פומבי סיפורי מסמרי שיער על מועדון האופנועים המושמץ והמסוכן בהיסטוריה.  הכנופיה שמאתגרת את רשויות החוק באמריקה למעלה משישים שנה, פועלת תחת מעטה חשאיות כבד ועל חבריה נאסר לדבר על פעילויותיה. בעבר אף אירעו מספר מעשי נקם בחברי ארגון שהעזו "לפתוח את הפה" ולספר על הפעילויות הבלתי-חוקיות המתרחשות במסגרת הכנופיה – כולל עסקי ייצור, הפצה ומסחר סמים, ורציחות.

ג'ורג' כריסטי עטור הקעקועים, שישב במהלך חייו מספר פעמים בכלא, והיה עד להתרחשותן של פעילויות פליליות רבות (חלקן אלימות ביותר) בעת כהונתו כנשיא בכיר ב-Hells Angels, מספר מדוע הסכים להשתתף ולככב בסדרה "מחוץ לחוק: מלאכי הגיהנום":  "אנשים צופים ונהנים מסדרות כמו "ילדי האנרכיה", שהן דרמטיות ומבדרות, אך אינן מייצגות את תת-תרבות האופנוענים; ערוץ ההיסטוריה מאפשר לי להציג את הנעשה בתת-תרבות זו, מנקודת המבט של פורע החוק – דבר שמעולם לא נעשה עד עתה."

חלק 1 - שישי, 11/3 - פרקים 3-1 החל משעה 23:45lחלק 2 - שבת, 12/3 - פרקים 6-4 החל משעה 23:45

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה