יום ראשון, 28 בפברואר 2016

פורים בערוץ ההיסטוריה: מרתון העל האנושיים של סטן לי

פורים גיבורי-על בערוץ ההיסטוריה! 
מרתון "העל-אנושיים של סטן לי 3" 
3 Stan Lee's Superhumans
ימים חמישי-שישי-שבת, 24 עד 26 במרץ


הם בני אדם. הם "על-אנושיים". מסתובבים בינינו ברחבי העולם, אנשים שניחנו ביכולות יוצאות דופן ביחס לשאר המין האנושי: הסדרה המרתקת "העל אנושיים של סטן לי", חוזרת בשידור מרתוני עם כל פרקי הסדרה,המזמינים אותנו להצצה נדירה על אנשים בשר ודם, בעלי תכונות גנטיות  נדירות, שכאילו יצאו מתוך חוברות הקומיקס של סטן לי, יוצר הקומיקס האגדי שברא עולם פנטסטי עם דמויות כמו "ספיידרמן", חבורת "אקס-מן" ו-"הענק הירוק". כוחם המנטלי והפיזי של אנשים אלו נובע משוני גנטי במבנה גופם. במהלך פרקי הסדרה, עוברים ה"על-אנושיים" שלל ניסויים ובדיקות מעבדה המסייעים לנו להבין את מקור היכולות הללו.

לאורך ההיסטוריה, שילוב של כוחות האבולוציה ומוטציות גנטיות הולידו בני אדם שצוידו ביכולות ומיומנויות יוצאות מגדר הנורמלי. תהליך זה ממשיך להתקיים גם בימינו, כפי שתיווכחו לדעת בסדרה. סטן לי, מגיש את הסדרה הלוקחת את הצופים למסע חובק עולם במטרה למצוא את המקבילים בשר ודם לדמויות המככבות בעולם הקומיקס שלו. לצדו, מגיש את הסדרה דניאל בראונינג סמית', שזכה לכינוי "האיש הגמיש בעולם" בשל האלסטיות המדהימה של גופו, שמעניק לנו ממד נוסף על עולם ה"על-אנושיים", בזכות חוויותיו האישיות ככזה.

מדי פרק, אותם "על-אנושיים"מתמודדים עם אתגרים קשים במיוחד, שעשויים לתת הסבר ליכולותיהם יוצאות הדופן. זו הצצה נדירה אל חייהם של אנשים לא רגילים, שבורכו ביכולות וכישורים מיוחדים בשל השוני הגנטי שלהם.
חמישי, 24/3 החל משעה 17:00l שישי, 25/3 החל מ-18:40 ושבת, 26/3 החל משעה 17:10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה