יום שני, 9 ביוני 2014

בגרות 2014 בערוץ ההיסטוריה





שלום לעמיתיי המורים להיסטוריה ולתלמידים הניגשים לבחינות,

עוד שנת לימודים עומדת בפני סיומה, ואנו עומדים לקראת תקופת הבחינות. גם השנה, כמו בשנים הקודמות, נלווה אתכם ואת תלמידיכם בתקופה שלפני בחינות הבגרות במרתון שידורים מיוחד, שיציג תכנים הקשורים לחומר הלימוד תוך ניסיון להתאימם למיקוד בגרויות קיץ תשע"ד.

השנה, לאור הרפורמות שהביאו את משרד החינוך לכנס את כל מועדי המבחנים בהיסטוריה ביום אחד - ה-23 ביוני, מרוכז מרתון השידורים שלנו בשבוע שלפני. ב-18 וב-19 יתמקדו השידורים בתכניות המותאמות להיסטוריה מוגבר ובימים ה22-20 ביוני נתמקד בהיסטוריה א' ובהיסטוריה ב'.


באחת עשרה השנים האחרונות, שבהן שודר "שיעור היסטוריה", שמחנו לגלות שמורים רבים מצאו לנכון להיעזר בתכניות, אם בצפייה משותפת עם תלמידיהם ואם בהכוונה של התלמידים לצפייה בבית. ערוץ ההיסטוריה ממשיך אפוא להתעדכן ועוקב אחר השינויים המתרחשים בתכניות הלימודים בהיסטוריה בשנים האחרונות  בהיסטוריה א' ובהיסטוריה ב' תוך מאמץ להתאים את תכניותיו לתכנית הלימודים.

במסגרת פעילותנו למען תלמידי ההיסטוריה אנו מקיימים גם פעילות מקוונת באמצעות אתר האינטרנט שלנו כאשר בדף בגרות קיץ 2014 יימצאו טיפים, קישורים, סיכומים, מבחני מתכונת ותשובונים המותאמים למיקוד. בדף שלנו בפייסבוק, אנו נותנים מענה לשאלות התלמידים בנושאי הלימוד השונים בניסיון לחזק את רמת ידיעתם והבנתם לקראת הבחינות. כמו כן, חשוב לציין שהשנה אנו נפרדים מעידן הדפוס ומרכזים את כל החומר – לוח שידורים ועלון השידורים ברשת.

עם סיומה של שנת לימודים נוספת אני מבקש לאחל לתלמידיכם ולכם הצלחה בבחינות הבגרות.

בברכה,

איתמר לוי, מורה להיסטוריה
וצוות ערוץ ההיסטוריה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה