יום חמישי, 29 בינואר 2015

חייזרים מן העבר - עונה 7

חייזרים מן העבר - 
עונה 7  עונה חדשה 
Ancient Aliens - Season 7 


האם חייזרים עתיקים ביקרו אותנו? מי הם היו? מהיכן הגיעו?  מה הייתה משימתם? האם הותירו רמזים על נוכחותם? מה הייתה המורשת שהותירו אחריהם? האם הם יחזרו?  ב-"חייזרים מן העבר", נגיע לכל פינה בכדור הארץ כדי למצוא תשובות לשאלות הללו. מעידן הדינוזאורים, דרך מצרים העתיקה, בני המאיה בדרום אמריקה ועד ימינו, הסדרה בוחנת קשרים אפשריים בין עדויות עדכניות על הימצאות עב"מים, למידע שנאסף ופוענח מחפצים וטקסטים עתיקים.  

בין הסוגיות הנידונות בעונה השביעית של "חייזרים מן העבר":
פסל הספינקס הגדול של גיזה קיים אלפי שנים, ונותר אחת מהתעלומות הגדולות בעולם. הייתכן שקיים שם ספינקס נוסף, זהה, שהוסתר באופן מכוון מעינינו?

מאז שחר התרבות האנושית, רווחים סיפורי תחייה מחדש ומתים שקמים מקברם קיימים משחר האנושות; החל מישו, ועד למומיות וזומבים. האם אנו על סף פיענוח סוד החיים, המוות והתחיה מחדש? ומה הקשר בין סיפורים אלו לחייזרים?

האם במערות המסתוריות של כדור הארץ, קיים מידע חיוני שמקורו בחייזרים? האם הן מהוות כניסות לממלכות על-טבעיות? האם יש שם עדויות לקשר עם עולמות אחרים?

בתרבויות קדומות ברחבי העולם, פרחו סיפורים על אלים שהעניקו לאדם כלים מדעיים מתקדמים. האם ייתכן שהתלות האנושית בטכנולוגיה, היא תוצר תכנון של חייזרים?

רבים מגאוני האנושות דוגמת איינשטיין, אדיסון ומנדלייב, טוענים שרעיונותיהם הגדולים הגיעו אליהם באמצעות חזיונות, חלומות או מצבי תודעה הזייתיים. הייתכן שגאונותם היא יותר מתוצר של גנים מוצלחים?

  חייזרים מן העבר, עונה 7 -  ימי ראשון בשעה 21:20, החל מה-1 בפברואר, שידורים נוספים: ימי רביעי ב-18:00, חמישי ב-23:00, ומוצ"ש ב-21:20




2 תגובות:

  1. סדרת מופתץ
    מעוררת אותנו לחשיבה מחוץ לקופסא בכל הנוגע להתפתחות האנושית בכדור הארץ.

    השבמחק
  2. סדרת מופתץ
    מעוררת אותנו לחשיבה מחוץ לקופסא בכל הנוגע להתפתחות האנושית בכדור הארץ.

    השבמחק