יום חמישי, 29 בינואר 2015

סדרה חדשה: מובילים בטירוף

ולא לשכוח להשאיר טיפ למוביל...

סדרה חדשה: מובילים בטירוף

Shipping Wars 




איך לעזאזל מובילים ממקום למקום מטוס "מיג" רוסי, רכב קרבי משוריין ומרכבת קבורה מהמאה ה-19? 
סדרה כיפית וסוחפת, מכניסה אותנו לעולמם של מובילים המתפרנסים משינוע חפצים ביזריים וענקיים שאף מוביל אחר לא מוכן או יכול להוביל בהם, ומלווה אותם במירוץ כנגד השעון ברחבי ארה"ב בדרך לנקודת הסיום ולהרוויח סכומי כסף גדולים..

בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות של אמריקה, בה הכל גדול יותר, דינמי והפכפך, אין זה מוזר לגלות על הכבישים המרווחים חפצים ענקיים, שבדיוק כמו שאר אזרחי המדינה הנודדים ברחבי היבשת בעקבות מזלם המשתנה, נאלצים גם הם לעבור דירה! הסדרה המצליחה, המכניסה אותנו לעולמם של מובילים המתפרנסים משינוע של חפצים לא שגרתיים ממקום למקום ברחבי אמריקה, ונמצאים במירוץ כנגד השעון לעמוד בזמני המשלוח, ולשריין לעצמם את הזמנת העבודה הבאה. לא שגרתי כבר אמרנו?...

כך זה עובד: המובילים מתחרים זה בזה על עבודות שינוע ב-"uShip" - בית המכירות הפומביות האינטרנטי הגדול בעולם לנהגי משאיות ומובילים עצמאיים. המוביל שמעניק את ההצעה הנמוכה ביותר ללקוח ומתחייב להגיע עם המשלוח ליעד בזמן הקצר ביותר - זוכה בעבודה, אבל - אליה וקוץ ובה... ההימור של המובילים עלולה לעלות להם ביוקר, כאשר קשיים לא צפויים מתעוררים לאורך הדרך שמעכבים את ההגעה של המשלוח ליעד. במעין מרוץ כנגד השעון, מצלמות הסדרה מלוות את המובילים בדרך להשלמת המשימה שעלולה להוכיח את עצמה כגדולה ממידתם...כאשר מהרווח של המובילים לאחר השלמת המשימה, מנוכות ההוצאות שהיו מנת חלקם בדרך: החל מדלק ועד להוצאת בלתי-צפויות כגון תיקון תקלות מכניות במשאית ההובלה.

דרך הדמויות יוצאות-הדופן, סיפורי ההובלה של פריטים מיוחדים ואלפי הקילומטרים אותם היא עוברת בדרכים, חושפת "מובילים בטירוף" בצורה סוחפת ומהנה את פניה הבלתי-שגרתיות של אמריקה.
מובילים בטירוף - ימי שישי בשעה 18:00, החל מ-20 בפברואר, שידורים נוספים: ימי שבת בשעות 16:20 ו-22:10, שני בשעה 23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה