יום חמישי, 29 בינואר 2015

סדרה חדשה: בעקבות החייזרים

סדרה חדשה:

בעקבות החייזרים 

In Search of Aliens  






החל מאגדת העיר האבודה של אטלנטיס, דרך המפלצת "נסי" השוכנת באגם לוך-נס ועד האבן המסתורית ברוזוול, העולם שלנו רווי באגדות ומעשיות על אתרים מסתוריים, יצורים מיתולוגיים, ותקריות מוזרות. אך האם ייתכן שישנה אמת בשלל הסיפורים והתיאוריות יוצאי-הדופן הללו? ואם כן, הייתכן שיש הסבר לתופעות שמקורו בעולמות אחרים?

הסדרה החדשה והמרתקת "בעקבות החייזרים", מלווה את מסעו של ג'ורג'יו צוקאלוס, תומך ותיק בתיאוריית "האסטרונאטים העתיקים" וכוכב סדרת הלהיט "חייזרים מן העבר", בעודו מנסה לחשוף תגליות וראיות חדשות שישפכו אור על התעלומות הגדולות בתולדות כדור הארץ. במסעו חובק העולם, פוגש צוקאלוס מדענים ועדי ראייה לתופעות בלתי-מוסברות, צולל אל הלא-נודע וחוקר רמזים שיוכלו להוות הוכחה לקשר חוצני אפשרי לכמה 
מהתעלומות המרכזיות המעסיקות אותנו מאז ומעולם.  

ג'ורג'יו צוקאלוס: "אני חוקר את העולם שבין המציאות לספוקלציה. הידוע ללא ידוע. מ ה שלימדו אותנו כל השנים חוקרים מלומדים אודות העולם ותולדות כדור הארץ – איננו התמונה המלאה. אני משוכנע שבכל יות אני מתקרב יותר לאמת". 
האיש המכונה לעתים "אינדיאנה ג'ונס האמיתי", ערך מסעות בכל פינות העולם במטרה לחקור ולבחון ראיות אפשריות לקיומו של קשר בין חייזרים לבני האדם, בעבר הרחוק של כדור הארץ. צוקאלוס הוא בן טיפוחיו של אריק פון דניקן (מחבר הספר "מרכבות האלים"), ואף למד אצלו בשווייץ את תיאוריית "האסטרונאוטים העתיקים". בשנים האחרונות תורם צוקאלוס רבות מהידע שלו לסדרה המצליחה של ערוץ ההיסטוריה, "חייזרים מן העבר".
בעקבות החייזרים - ימי ראשון בשעה 22:10, החל מ-1 בפברואר, שידורים נוספים בשני ב-18:00, רביעי ב-23:00, ושישי ב-18:50

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה