יום חמישי, 28 בינואר 2016

ענתיקות על הדרך - עונה 9

ענתיקות על הדרך - עונה 9
American Pickers Season 9
8.2, ימי שני, בשעה 21:20

מייק וולף ופרנק פריץ, ממשיכים לחרוש את ארה"ב לאורכה ולרוחבה במלוא המרץ, בחיפוש אחר המציאה הנדירה הבאה, בפרקים חדשים של סדרת הלהיט הוותיקה והאהובה.
מייק וולף ופרנק פריץ ניחנו בטביעת עין לסוגים שונים של חפצים, וכל אחד אף מרוויח את מלוא הסכום של התוצרת שהוא מצליח למצוא ולמכור - מה שמכניס ממד של תחרותיות ליחסים ביניהם - כל אחד מהם מעוניין לחשוף תגלית שערכה יהיה גבוה יותר מזה שיחשוף חברו. ההיסטוריה של החפץ, מקורו, הרקע שלו, ערכו והתפקיד שהוא מילא בתרבות האמריקנית, מוצגים ע"י צמד המגישים, וכן, מוכר החפץ או מומחים ספציפיים לאותם חפצים, שיתבקשו לאמת את האותנטיות שלהם. במהלך תהליך החיפוש אחר חפצים עתיקים ויקרי ערך, פרנק ומייק אף חושפים ועובדות מפתיעות על ההיסטוריה האמריקנית.
בין עלילות הפרקים החדשים של "ענתיקות על הדרך":  
בצפון מדינת ניו-יורק, הצמד נושא ונותן עם אספן ותיק ובתו, שמתגלים כסוחרים קשוחים במיוחד. לאחר מכן השניים מתלהבים מרכב "קורד" מ-1937 שיש לו גג נפתח.במוזאון אופנועים באיווה, הצמד נושא ונותן עם רוכש אפשרי לכלי רכב נדיר.מייק מציע הצעה רצינית בעבור המצאה נדירה ביותר של הממציא תומאס אדיסון. אוסף עצום של פריטים הקשורים לבירה גורם לפרנק לרייר. השניים אף מבקרים בתחנת דלק ישנה, שעברה הסבה לבית אספנות של חפצים מוזרים ביותר...
ענתיקות על הדרך - פרקים חדשים - ימי שני ב-21:20, החל מה-8 בפברואר.בכורה!
שידור נוסף למחרת, יום שלישי, בשעה 14:00 ובימי רביעי ב-18:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה