יום חמישי, 28 בינואר 2016

ליפו ופיטבול - סדרה חדשה

ליפו ופיטבול– סדרה חדשה 
Leepu& Pitbull
 2.2, ימי שלישי, בשעה 22:30


סטיב "פיטבול" טרימבולי, הוא מכונאי רכב מצטיין, שמדבר ללקוחותיו כמו סוחר ממולח, בנה את עסק המכוניות שלו בלונג איילנד בשתי ידיו, מלמטה. הוא חוסך כל פרוטה שהעסק מרוויח ולא זורק דבר מהמוסך. כעת, "פיטבול" פוצח במיזם חדש יחד עם מעצב המכוניות בעל שם העולמי - ניזאמודין אוליה מבנגלדש, המכונה "ליפו". אותו ליפו הוא טיפוס יצירתי וצבעוני במיוחד, אומן שמתמחה בהפיכת מכוניות ישנות ומקולקלות ("טרנטע" בשפת העם) ושדרוגן לכדי מכוניות-על של ממש, תוך שהוא משתמש לצורך כך בפטישים ישנים, גיליונות מתכת, חלקי חילוף שכבר לא משתמשים בהן, ובעיקר - בשתי ידיו. כמו שאומרים - "אולד סקול".
יחדיו, השניים הללו משתפים פעולה בהפיכת גרוטאות מוטוריות ליהלומים על ארבעה גלגלים, וכל זאת במחיר שווה לכל נפש, כזה המאפשר לאזרח הממוצע להגשים את אחד החלומות האמריקניים הפופולריים ביותר – להיות בעליה של מכונית בעיצוב אישי. 

באופיים ודרכי התנהלותם, "ליפו" ו"פיטבול" הם הפכים מוחלטים – ליפו הוא המעצב המבריק, בעל הנטייה לעיצובי מכוניות מהפכניים. לעומתו, פיטבול שמרן, שבוורידיו זורם דלק במקום דם, הוא חסיד האסכולה הדוגלת בכמה שיותר כוח סוס לכל מכונית שהם משפצים.
מדי פרק, השניים שוברים את הראש כיצד למלא אחר בקשת הלקוח המזדמן, המצויד בעל תקציב מוגבל, ומבקש מהשניים לשפץ את המכונית הישנה והמקרטעת שהוא מביא למוסך. כעת עליהם לאתר חלקי חילוף, לאלתר פתרונות מכניים לבעיות מוטוריות שונות ולהשתמש בכל תושייתם וניסיונם על מנת לגרום לבלתי-אפשרי להפוך אפשרי. האם המכונית המשופצת תהיה מוצלחת יותר מסכום החלקים המרכיבים אותה? האם הלקוח יהיה מרוצה מהתיקונים שליפו ופיטבול יכניסו לרכבו? או שמא הוא יבקש את כספו חזרה? 

ליפו ופיטבול–סדרה חדשה: ימי שלישי, בשעה 22:30, החל מ-2 בפברואר. בכורה!
שידור נוסף למחרת, ברביעי, בשעה 23:00, ובימי שישי ב-16:20.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה