יום חמישי, 28 בינואר 2016

המירוץ לצמרת של דונלד טראמפ

ערב הפריימריז הפותחים את מערכת הבחירות לנשיאות ארה"ב 2016, נשדר את סרט התעודה

המירוץ לצמרת של דונלד טראמפ
  The Making of Trump
1.2, יום שני, בשעה 21:20

תהילה? השפעה? עושר? מה באמת עומד מאחורי התשוקה האובססיבית של דונלד טראמפ לכוח?כיצד הצליח ילד מרובע קווינס לכבוש את ניו-יורק בסערה, לשרוד התרסקות כלכלית מתוקשרת, לצלוח שתי מערכות נישואין כושלות, ולהמציא את עצמו מחדש כאחד האייקונים הבולטים בתרבות האמריקנית?

היוהרה. השחצנות. האגו. ההצהרות השערורייתיות. העושר. ה"שיער". הנשיא הבא של ארה"ב?שונאים או אוהבים אותו, לא ניתן להתעלם מהאיש ושמו דונאלד טראמפ, תופעה אמריקנית ייחודית, שכרגע מוביל בסקרי דעת הקהל של מועמדי המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016. מהיכן צמח? מה מניע אותו? איזהסוג מנהיג יהיה אם ייבחר לתפקיד הרם? ערב הפריימריז הראשונים שיתקיימו במדינת איווה, ערוץ ההיסטוריה חוקר לעומק את עברו של טראמפ, ממלא פרטים חסרים בביוגרפיה שלו וחושף את האמת מאחורי עלייתו המטאורית לצמרת עולם העסקים כאיל נדל"ן, התרסקותו המטאורית לא-פחות, והקאמבק המפתיע לפסגה. זהו סיפור על אייקון אמריקני, חיי המשפחה הסוערים שלו, האימפריה העסקית שלו, על שאפתנות עצומה והמנגנון הפנימי שמפעיל אותו.

"המירוץ לצמרת של דונלד טראמפ" אף כולל קטעי וידאו נדירים שכמעט ולא נראו עד עתה – החל מראיונות מוקדמים של טראמפ עם פיל דונהיו, ועד להערות שלו על העולם הפוליטי בוועידת המפלגה הרפובליקנית ב-1988.
כמו כן, הסרט התיעודי כולל ראיונות עם מגוון סלבריטאים, פוליטיקאים ומקורבים לדונלד טראמפ, השופכים אור על אישיותו השנויה במחלוקת. הסנטור לשעבר מניו-יורק, אל ד'אמאטו, מתאר את יכולתו של טראמפ לנווט במימי הפוליטיקה הניו-יורקית השורצת "כרישים" שאפתניים שרצו להפילו. בעלת טור הרכילות ליז סמית' מספרת על נישואיו של דונאלד טראמפ. מייק טייסון, אלוף העולם לשעבר באגרוף למשקל כבד, מגדיר את טראמפ כמנג'ר וחבר. המתחרה המיתולוגית בתכנית "המתמחה", לוקחת אותנו לסיור מאחורי הקלעים של סדרת הריאליטי בה כיכב טראמפ.  דוני דויטש, חבר קרוב של טראמפ ומנהל פרסום במקצועו, מסביר מה עומד מאחורי "המותג" טראמפ. מקורבים אחרים לדונלד טראמפ מעניקים לצופים הצצה נדירה לסיפור חייו. ראש עיריית אטלנטיק סיטי לשעבר, ג'ים ווילן, מספר על ניסיונותיו הראשונים של טראמפ להיכנס לתחום בניית בתי קזינו, שנתקלו בתחילה בקשיים רבים. 
המרוץ לצמרת של דונלד טראמפ - יום שני, 1 בפברואר, בשעה 21:20בכורה!
שידורים נוספים: שלישי, 2.2, בשעה 20:35, יום שישי, 5.2, ב-21:50 ושבת, 6.2, ב-13:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה