יום רביעי, 30 במרץ 2016

הגאון השווה מיליונים

סדרה חדשה
הגאון השווה מיליונים
Million Dollar Genius 
החל מ-17 באפריל, ימי ראשון, בשעה 22:10
 לצפייה בפרומו - לחץ כאן


מה משותף לסוכן נדל"ן כושל, בחור שלא גמר תיכון ושחקן הוקי זוטר? כל אחד מהם קיבל השראה לרעיון חדשני. והרעיון הזה הפך אותם למיליונרים.

סדרה חדשה ומרתקת, מגוללת את סיפורם האמיתי והלא-ייאמן של אנשים כמוני וכמוך, שהחלו עם רעיון, ודרך עבודה קשה, נחישות והתמדה, הצליחו להפוך את הרעיונות שהגו לכמה מהמוצרים המצליחים בהיסטוריה המודרנית. לאורך פרקי הסדרה, נחשוף את סודות ההצלחה של האנשים הללו ונזכה להצצה נדירה לדרך חשיבתם הייחודית, החל מאותו רגע פלא בו הבזיק רעיון ההמצאה במוחם, דרך שלב פיתוח ההמצאה, ולבסוף, שלב השיווק ההמוני של הרעיונות הללו לציבור הרחב.

במרכזה של הסדרה "הגאון השווה מיליונים", עדויות בגוף ראשון של ממציאים ויזמים שבורכו במנה גדושה של השראה, יצירתיות, המספרים כיצד התמודדו עם מכשולים שנראו עבורם כמעט בלתי-עבירים, בדרך להפוך את הרעיון שהגו למכרה זהב פיננסי ומוצר נמכר ופופולרי ביותר.

החל מפטנט קטן וגאוני כמו ה-Java Jacket – שרוול הבידוד השומר על ידינו מפני כוויה כאשר אנו מחזיקים כוס קפה רותחת, דרך גלגיליות הרולרבליידס, משרוקית הספורט המודרנית, נעלי הקרוקס הפופולריות והידועות (לשמצה?), ועד ל-Headblade – תער מיוחד שפותח לצורך גילוח ה...ראש! 

הסדרה החדשה "הגאון השווה מיליונים" חוגגת את תושייתם של יחידים שחלמו על פתרונות חדשניים לבעיות בחיי היום היום של כולנו, ובאמצעות כושר המצאה ושימוש בטכנולוגיה נכונה, הצליחו להגשים את החזון הייחודי שלהם של "החלום האמריקני".

שידור נוסף בימי רביעי בשעה 18:00 ובימי שישי בשעה 21:20

תגובה 1:

  1. גאונות זה גאון שלא מוותר על החלום עד שמצליח להגשים ובגדול, ענק

    השבמחק