יום רביעי, 30 במרץ 2016

האיש הכי חכם בחדר

סדרה חדשה
האיש הכי חכם בחדר
Smartest Guy in the Room 



לצפייה בפרומו - לחץ כאן

הכירו את "סיפורו של וויל האנטינג" - גרסת המציאות

האם אתם מסוגלים לזהות גאון בתוך קבוצת אנשים? זכרו כי לעיתים מראה חיצוני יכול להטעות! טרי, רנדי וגאי נראים על-פני השטח כאנשים רגילים לחלוטין, אך כל אחד מהם מצויד במנת איי.קיו של למעלה מ-140. הם רואים את העולם דרך עדשות מאד מיוחדות - בהן מצבים יומיומיים כגון פקקי תנועה ותורים בסופרמרקט הופכים לחידות שיש לפצח. אך לא תמצא את שלושת הבחורים הללו במכונים מדעיים או לבושים בחלוקי מעבדה.

"האיש הכי חכם בחדר" היא תחרות ידע ואתגרים, בה מתמודדים זה נגד זה שלושה גאונים "רגילים" לגמרי, אנשי צווארון כחול שמתפרנסים ביום יום מעבודות כמו נהיגת מונית, סייע הוראה, מפעילי מלגזה ושוער כניסה לבניינים. מה שאנשים לא יודעים, הוא כי מנת המשכל (ה-IQ) של כל אחד מהמתחרים: טרי מאיירס,  רנדי רייסוגאי מסנג'ר, נמנה על שני האחוזים העליונים באוכלוסייה. הם עצמם משתדלים להצניע עובדה זו בסביבתם, אך כשהם נמצאים בחברתם של גאונים אחרים – היצר התחרותי גובר, וכל אחד מהם חייב להוכיח כי הוא "האיש הכי חכם בחדר".

יש להם תשובה לכל שאלה, והאינטליגנציה לפענח לבדם את הפתרון לכל בעיה שמוצבת בפניהם. אם שמים אותם בחדר אחד, מהר מאד מתפתחת ביניהם תחרות להוכיח מי הכי חכם בחדר. מדי פרק, כל אחד מהגאונים הללו מתכנן אתגר חשיבתי מתוחכם עבור שני המתחרים האחרים, במטרה לזכות בתואר היוקרתי של "האיש הכי חכם בחדר". זו אינה תחרות טריוויה או ידע כללי - "חרשנות" ספרים אינה מספקת על-מנת לפתח את החידות בתחרות. כדי לפצח את האתגרים כאן, יש צורך ביכולת חשיבה אנליטית מיוחדת במינה – שרק גאונים יחידי-סגולה ניחנים בה.
התחרויות השונות תכלולנה בחינת מיומנויות וכישורי המתמודדים במגוון תחומים, שיהיו גם אינפורמטיביים ומהנים עבור הצופים בבית: החל מאתגרים שבוחנים את החשיבה הפיזיקלית וההנדסית של המתחרים, ועד לחידות מדעיות שבוחנות את יכולות התפיסה של המוח דוגמת השאלה המפורסמת אודות הצבע האמיתי של השמלה ששיגעה את העולם (לבן-זהב או כחול-שחור?). 
שידור נוסףבימי שני ב-14:40 ו-18:40, ובימי שישי ב-20:35

על שלושת המתחרים בסדרה:
גאי מסנג'ר: איי.קיו: 151. בן 54 ממינסוטה, שנהנה מעבודתו כשוער כניסה לבניין, המחויב כחלק מתפקידו לחבוש מגבעת ולדבר במבטא בריטי מזויף. הוא אדם בעל כושר אבחנה יוצא-דופן, שמפתיע את סביבתו בתובנותיו השנונות והבלתי-צפויות על המציאות. גאי אוהב ללמוד על תרבויות זרות, הוא דובר כמה שפות, מומחה למשחקי מלים וחוקר את שורשי השפה האנגלית - אך גם יהיה הראשון להודות שמתמטיקה אינה הצד החזק שלו.
רנדי רייסאיי.קיו: 143. בן 32 מניו-יורק, שמשמש כסייע הוראה בבית ספר יסודי ברובע קווינס בניו-יורק, שם בין תפקידיו: לסייע להכנת השיעור, לפקח על הסדר בארוחות צהריים ובהפסקות, וללמד תלמידים שזקוקים לתגבור. רנדי מאד אוהב את עבודתו, ורואה בעצמו מעין "ילד מגודל". למידה תמיד הייתה קלה עבור רנדי, אך הוא עצמו נוטה להשתעמם בקלות. הוא אוהב לוגיקה ומספרים יותר מכל דבר אחר, אך קריאה אינה נמנית על תחביביו. 

טרי מאיירסאיי.קיו: 148 בן 44 מסיאטל, הוא איש אשכולות אמיתי, שעובד במקביל כברמן ובונה מכונות, ואדם מבריק במיוחד. לאחר שנמאס לו לאחרונה מהמכונות במקום עבודתו, החליט טרי לבנות בעצמו מכונה חדש מאפס. טרי אוהב מאד את כל מה שקשור במיקרוביולוגיה, מתמטיקה, מדע וגאדג'טים. טרי הוא טיפוס תחרותי ובטוח בעצמו, שמאמין כי ביכולתו להתגבר על כל אתגר שמוצב בפניו. אך חרף הופעתו החיצונית המחוספסת הקשוחה, טרי הוא אדם ישר לחלוטין שמעולם לא קיבל אפילו דו"ח תנועה. 


החל מה-3 באפריל,ימי ראשון, בשעה 21:45

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה