יום רביעי, 29 ביוני 2016

אנשי ההר - עונה 5

אנשי ההר – עונה חדשה: עונה 5
Mountain Men  - Season 5
החל מ-17  ביולי, ימי ראשון בשעה 21:45





העונה החמישית של הסדרה הסוחפת "אנשי ההר" ממשיכה ללוות ששה גברים שנטשו את הבלי העולם המודרני, ומנסים לשרוד בכוח תושייתם, נחישות וכישורי ההישרדות שלהם באזורים הנידחים ביותר באמריקה. רחוקים מכל סממן של ציביליזציה, גברים קשוחים אלו מסתמכים על האמצעים המסופקים בלעדית על-ידי סביבתם המידית, במטרה להשיג לעצמם ולבני משפחתם מזון, בגדים, פרנסה ופשוט לשרוד במובן המילולי ביותר של המושג. 
עם פתיחת העונה החדשה, נצפה בששת גיבורי הסדרה מנסים להתאושש מחורף קשה במיוחד שעבר עליהם, החל מגל קור אכזרי שמקורו במערבולת פולארית ועד למקומות אחרים בהם לא ירד כלל שלג. העונה, חלק מ"אנשי ההר" ייאבקו להישאר בחיים.

טום אור ואשתו ננסי, נאבקים קשות על-מנת לשמר את ביתם הכפרי היפהפה בערבות מונטנה, בקרבת נהר יאק בצפון-מערב המדינה. כלוכד וותיק ומצטיין, טום מנצל את הטרף הפוטנציאלי הקיים בנהר, ומפיק מוצרים מעור ופרווה לפרנסתו. ככל שטום מזדקן, ואורח החיים הנוקשה מחוץ לעולם המודרני מתחיל לתת בו את אותותיו, והוא שוקל לעבור לאזור מיושב ליד משפחתו. אך עם עזרה מאשתו ננסי ושכניו, הוא מצליח להמשיך בהכנות האינטנסיביות לקראת החורף הקשה הצפוי.
מרטי מיירוטו, שמתגורר בעיירה קטנה באלסקה עם אשתו דומיניק ובתו הצעירה, נואה. בדומה לטום אור, מרטי אף הוא מציב מלכודות מצטיין. לאחרונה הוא עובד על הצבת קו מלכודות חדש בהרי רלביישן היפים אך מחוספסים. ייתכן שבעונה הנוכחית של "אנשי ההר" משפחתו תצטרף אליו, לאחר שבנה בקתה מיוחדת למטרה זו. מרטי ומשפחתו תלויים ברווחים שישיג ממכירת הפרוות שיצבור כדי לשרוד כלכלית.
ריץ' לואיס ואשתו דיאן, מתגוררים בעמק רובי שבמונטנה. אפילו ביחס לשאר "אנשי ההר", משלח ידו יוצא דופן ומסוכן. ריץ' מאתר וצד אריות הרים מסוכנים, ומשתמש בכלבי ציד שאומנו במיוחד לצורך כך. הוא אינו הורג את החיות, אך מקווה להרתיע אותם כך שיסתלקו מהשטח לצמיתות. העונה נראה את ריץ' חווה נפילה מעץ ונפצע.
יוסטס קונווי מתגורר ברכס הרי בלו רידג' שבצפון קרוליינה, מתפרנס מעיבוד עצים ומעבד את אדמתו בשיטות עתיקות למדי. הוא אף מלמד כישורי הישרדות באזורי פרא ומארח מחנות קיץ למשפחות. בעונה הנוכחית, גם יוסטס יחווה פציעה, לאחר נפילה מסלע גדול ושטוח.
קייל בל מתגורר עם בנו בן ה-10, בן, בעמק קימארון שבניו-מקסיקו. צייד וסוחר במקצועו, לקייל יש למעלה מ-182 קילומטרים רבועיים שעומדים לרשותו למטרות ציד. הוא מעוניין להעביר את מורשתו הלאה לבנו, ומלמד אותו את כל מה ש אי-פעם יצטרך לדעת אודות הסתמכות על הטבע ומקורותיו כדרך חיים. היחסים הקרובים בין השניים שובי לב.
"איש ההר" החדש בחבורה, מורגן ביזלי, ערך מסלול של קרוב ל-480 ק"מ, לבדו, לאורך רכס הרי גרייט אלסקה כדי לתקוע יתד במקום, למורגן יש מטרות רבות להגשים בזמן קצר, והוא מקווה שהתכנון הקפדני והידע שלו כיצד לחיות ממה שהאדמה מספקת, ישרתו אותו במידה הנדרשת, עד שיבסס את עצמו ויבנה בית כפרי. אך בעונה הנוכחית, מורגן מתמודד עם שורת בעיות רצינית, כאשר האדמה אינה מספקת את צרכיו כיאות והוא מתקשה לשרוד.

שידורים נוספים: יום חמישי, 21 ביולי ב-23:15, שישי, 22 ביולי ב-20:00, שבת, 23 ביולי ב-15:05

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה