יום רביעי, 29 ביוני 2016

לבד - עונה שנייה

לבד - עונה שנייה


                                                        הגעת ליעד: שום מקום.

הסדרה הסוחפת והמרתקת "לבד" חוזרת לעונה שנייה! במהלך 13 פרקים, עשרה שורדים מיומנים יוותרו לבדם באזור מבודד באי ונקובר שבקנדה. המשימה הניצבת בפני המתחרים היא אחת בלבד: להישאר בחיים. בלי צוותי צילום, בלי "נבחרות" או "קבוצות" או שאר גימיקים המזוהים עם ז'אנר סדרות ההישרדות. למתחרה שיצליח להחזיק מעמד למשך תקופת הזמן הארוכה ביותר בתנאים הללו, מובטח פרס כספי בשווי חצי מיליון דולר. 

מה שמבדל את "לבד" משאר סדרות הז'אנר, היא העובדה שכשמה כן היא – כל משתתף נמצא בשטח לבד לחלוטין, ללא צוות צילום, במאי, מפיק, מאפר או תאורן. כך שגם אין כאן שום מניפולציה או התערבות הפקתית- רק איש אחד, שנמצא לבדו בשטח.

זהו ניסוי ההישרדות הנועז שבוצע אי-פעם. עשרה משתתפים (גברים ולראשונה העונה, גם שלוש נשים קשוחות ואמיצות) נכנסים אל ערבות הפרא של צפון-אמריקה, כאשר כל מה שהם נושאים עימם, הם עשרה פריטים שנכנסים לתכולתו של תיק-גב קטן. הם שוהים בשטח לבדם, מופרדים זה מזה -  בתנאי שטח קשים מנשוא באזור פראי ומיוער באי ונקובר שבקנדה, מנסים להשלים משימה אחת: להישאר בחיים למשך פרק הזמן הארוך ביותר שהם יכולים - כשהם מתעדים בעצמם לאורך כל הדרך את החוויה שעוברת עליהם, במצלמות אותן הן נושאים. לצורך הישרדותם, המשתתפים יחפשו אחר מקורות מים ומזון, יצודו, יבנו מחסות ארעיים, ויניסו טורפים מסוכנים -  מדובים שחורים ועד קוגרים. התמודדות מאתגרת ממתינה להם מול איתני הטבע – לרבות גשמים ורוחות קיצוניים בעוצמתם. לאורך הסדרה, המשתתפים עומדים בפני תנאי בידוד ולחצים פסיכולוגיים קשים במיוחד, בעודם צוללים אל הלא-הנודע. נחושים להצליח בכל מחיר ומול כל אתגר, רבים מהגברים והנשים בעונה השנייה של "לבד" מפגינים יכולת תושיה נדירה, ומצליחים לייצר ממה שנמצא מסביבם, מכשירים מתוחכמים כמו תנור חימום, מערכת להזרמת ביוב, כלי נשק פרימיטיביים, סירות ועוד.


כל משתתף יצטרך להתקיים ולשרוד אך ורק על המשאבים שהטבע בסביבתו הקרובה מספק לו -  ללא שום עזרה חיצונית וללא אינטראקציה עם המשתתפים האחרים. כאשר משתתף מסוים יחוש שהגיע לקצה גבול יכולתו הפיזית או המנטלית, תהיה לו האפשרות לפרוש, ולחזור חזרה לביתו ולמשפחתו. מבדקים רפואיים ופסיכולוגיים ייערכו בפרקי זמן קבועים למשתתפים, על-מנת לקבוע האם אכן כשירים להמשיך במשימתם. זהו המבחן האולטימטיבי של רצון האדם לשרוד - כשמי שיצליח לשרוד אחרון - יזכה בפרס כספי של כחצי מיליון דולרים. 
שידורים נוספים: יום רביעי, 20 ביולי ב-21:00, שישי, 22 ביולי ב-20:45, שבת, 23 ביולי ב-15:50

כדי לעזור לכם להתכונן לקראת העונה החדשה והסוחפת של "לבד" בערוץ ההיסטוריה, נשדר את כל פרקי העונה הראשונה במרתון מיוחד בן שני חלקים בסוף השבוע שלפני עליית העונה השנייה.
מרתון "לבד-עונה 1": חלק 1: יום שישי, 15 ביולי, החל משעה 22:30, חלק 2: שבת, 16 ביולי, החל מ-11:00

תגובה 1:

  1. מדהים! העונה הראשונה הייתה חוויה וחובה לראות את העונה השנייה.

    השבמחק