יום רביעי, 29 ביוני 2016

ציידי המכוניות

סדרה חדשה
ציידי המכוניות 
Car Hunters 


החל מ-5 ביולי, ימי שלישי, בשעה 22:50

נהג אחד. שלוש נסיעות מבחן. והחלטה אחת שתשנה את חייו. ראו פרומו.

מאז הציג הנרי פורד את "מודל טי" המפורסם בראשית המאה ה-20, אחד מסיפורי האהבה הוותיקים ביותר באמריקה, מתקיים בין האדם למכונית שלו. עבור אמריקאים רבים, השגת רכב החלומות היא חלק בלתי-נפרד מהגשמת אותו "חלום אמריקאי" מפורסם.


הסדרה החדשה והמדליקה של ערוץ ההיסטוריה, "ציידי המכוניות", מלווה מדי פרק חובבי מכוניות להוטים, שלא לומר אובססיביים, הדולקים בנרות אחר רכב חלומותיהם. מלווים ע"י חבר קרוב או בן משפחה, ה"ציידים" בוחנים שלוש מכוניות ייחודיות ולוקחים כל אחת מהן למבחן מוטורי מאתגר בדרכים, על-מנת לבחון את ביצועיה על הכביש. בסופו של דבר על ה"צייד" לבחור ברכב אחד מתוך השלושה,כאשר מעבר לשיקול המקצועי, והנטייה האישית לכיוון רכב זה או אחר, גם השיקול התקציבי ממלא תפקיד בהחלטה הגורלית איזה מכונית לרכוש.

החיפוש אחר מכונית החלומות - בין אם מדובר על פורד מוסטנג קלאסית, דודג' דארט, שברולט "אל קמינו" או פונטיאק "טראנס אם", מביא את המשתתפים לביקורים במגרשי מכוניות, מוסכים ועסקים מיוחדים לשחזור כלי רכב– בסגנון הסדרה האהובה "ענתיקות על הדרך"; כך זוכים הצופים עצמם להצצה על המכוניות הנדירות ביותר שיש בעולם השוק המוטורי, ואף לומדים על ההיסטוריה והמפרט הייחודי של כל רכב ורכב, כאשר אנשי המכירות השונים מנסים לשכנע את ה"צייד" מדוע עליו לרכוש דווקא את הרכב שלהם.

בין המשתתפים השונים בסדרה החדשה "ציידי המכוניות": גבר מזדקן שמנסה לשחזר את ימי נעוריו ההוללים בחפשו אחר המכונית שהייתה קולית בצעירותו; אב ובנו המחפשים רכב שיגרום לשניהם להתקרב מחדש אחד לשני; קצין כליאה לשעבר המחפש אחר רכב קלאסי עם גג נפתח,ומעריץ של מכוניות "קופצות" (Low Riders) המעוניין להגשים חלום ישן לקנות אחת כזו בשביל עצמו.

שידורים נוספים: יום רביעי, בשעות 18:00 ו-23:35, שישי, 8 ביולי ב-16:00 ושבת, 9 ביולי ב-18:40


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה